Zelf een tijdje PC Gameplay gehad. Was echt een goed blad. Ook altijd 1 of 2 CDs erbij vol met demos en F2P games zoals RTCW: Enemy Territory destijds.
Ik heb de eerste paar Power Unlimited's, maar vond het niets bijzonders en is ook nooit volwassen geworden. Trash.
Ed ooit eens ontmoet in Utrecht bij PU Gameplay. Heel erg klein mannetje, piepstemmetje en niet weg van lange mensen.
Zag echt laatst een PU… 7,95 ofzo haha. Wat zijn we duur geworden. Je had toch ook altijd PC Zone? Die had geloof ik ook die cd’s/dvd’s met demo’s. Geweldig vond ik dat. Las zelf voornamelijk PU en N-Gamer. Af en toe een PC Gameplay of PC Zone (die waren duurder ). Gamepro had ik ook wel eens.
Playstation magazine en dan demo disks, dat was echt magisch. Nu neem ik niet eens de moeite meer om een demo te checken omdat ik 20 min moet wachten op een download
Sowieso die tijdschriften in de winkel en dan er raar achter komen dat alle demo hoesjes gejat waren.
Die walkthrough-magazines waren ook mooi. Of die gratis demo discs bij de Bartsmit dacht ik. Oa Far Cry kon je toen pakken in zo’n hoesje. Heb die nog steeds denk ik. Stimorol deed toen ook iets dacht ik.