Het ziet er nu uit als een bordspel met plastic poppetjes. De een vindt het vreselijk en heeft liever de ouderwetse pixel stijl, terwijl de ander het juist wel apprecieert.
Dit is zo’n game die je speelt puur vanwege de strategische gameplay en de nostalgie-factor. Ik vond het ook leuk op DS, maar ga er echt geen 50 euro voor neerleggen. 15 maybe.
laten we nou gewoon eerlijk zijn. dit is gewoon letterlijk een mobile game. en zelfs als het echt een mobile game zou zijn, zou de game er nog beter uit zien dan het nu is. maar puur omdat het op de switch komt spuit de gemiddelde fan weer hierop. toch grappig, je zou hier net aan 5 eu voor neerleggen als dit op je iphone uit zou komen, maar zodra het op de switch komt is men wel bereid om 50 neer te leggen.
Advance wars is echt wel tof. Met veel plezier gespeeld het origineel. De kwaliteit van het spel en de missies is wel veel beter dan een mobile game maar 20 tot 30 euro had veel reëler geweest als prijs.
Lekker beetje Anno en Civ spelen man, ouwemannenspellen. Lekker eigen tempo, koffie of biertje derbij. Als ik tijd zou hebben dan he
Over smaak valt niet te twisten, maar goed om te horen dat we er weer een nieuwe pixel enthousiast erbij hebben op het forum.
Als digital foundry een performance video van een game als advance wars heeft gemaakt stop ik met het internet