[Multi] STAR WARS Jedi: Survivor

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 26 apr 2023.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    [​IMG]

     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438




    Ik wilde dit vervolg afkraken als "te veilig" op basis van de Eurogamer review en eigenlijk ook wel op basis van mijn eigen ervaring van deel 1. Maar na een paar reviews van Survivor te hebben gekeken zie ik toch wel veel leuks. Misschien is de formule wel hetzelfde gebleven, maar wanneer een sequel zijn zaakjes heeft verbeterd is meer van hetzelfde natuurlijk niet altijd een slechte zaak.

    EDIT: Dutch review. ;)

     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2023
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat is vaak de beste optie, als het dingen verbeterd die gewoon redelijk op orde waren in het eerste deel. Je kan je franchise ook smoren door het radicaal om te gooien, hoe goed het ook is. ;)
     
  4. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    Klopt zie God of War, Horizon,... allemaal topgames waar niet veel veranderd is enkel dingen verbeterd
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Er heeft iemand boven je openingspost nog een bericht geplaatst. Dat is raar.

    Heb zelfs niks met star wars, kwam ook echt niet in fallen order. Toch deze misschien wel oppakken.

    Geldt imo wel voor 90% van de games toch.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438




    Eerste uur gameplay...
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    Ok niet om te veel te yi-longen maar dit is voor mij typisch een "ik koop m wel een keer in de aanbieding" game. Deel 1 was leuk, maar blijf me ergeren aan dat een slak niet in een keer dood is als je m met een lightsaber op zn neus tikt. Ik vond Force unleashed altijd lekker spelen, je voelde je echt krachtig als Jedi, terwijl je hier als je niet oppast door een trol in elkaar getrapt wordt. Het zal wel met de darksoulsificatie te maken hebben dat alle enemies je bijna kunnen one shotten ofzo.

    De vergelijking GOW ragnarok is alleen omdat er wat verbeteringen zijn aangebracht tov deel 1, maar het is voor de rest natuurlijk bij lange na geen GoW kwaliteit.
     
    Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Deze week heb ik geleerd dat God Of War Ragnarok het verbeteren van een vorige game in een serie heeft uitgevonden.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    God of war begon als racegame, is toen een schaakspel geworden en met GOW op de PS4 is er een bijl en man met baard toegevoegd.
     
    Reckuuza, Fiasco en Modder-Eter vinden dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik weet niet of dit met kwaliteit te maken heeft, maar eerder met een filosofie. Zoals je zelf aan aangeeft is tegenwoordig de dark souls "mentaliteit" erg populair. Force Unleashed was veel meer een power fantasy en terecht concludeer je dat zoiets ook erg gaaf kan zijn. Lekker over the top. God of War valt ook meer in die categorie. Jedi Survivor niet, of minder. Of misschien wel, want in dit deel start jouw karakter ook al sterker. Maar een echte Force Unleashed is dit zeker niet.
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    Dat maakt spelen als een jedi sowieso wel lastig. Het zijn soort v all mighty space wizards. Enige concurrentie moet komen van siths/andere jedi. Of hele grote getallen vijanden. Maar goed zal ongetwijfeld op PS Premium een keertje te downloaden zijn.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Lekker geregeld gozer. Gas erop dan hè!
    Wanneer moet je hem aanleveren?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2023
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438


    PC port beware! Steam user review score staat op dit moment op "mostly negative" (maar 37% beveelt deze game aan). Reden: alweer een belabberde optimalisatie.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    pC MaStErrAcE

    pure troep man.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    PC ports zijn de laatste jaren weer kut geworden. Lijkt wel alsof iedere developer de 'optimalisatie' maar over laat aan DLSS.
     
    Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ben de game nu aan het spelen, maar ook op de console zijn issues hoor. Met name de overgang naar tussenfilmpjes verloopt bepaald niet soepel, maar dat is voor zover het enige vervelende. Overigens was dat in prestatie modus, niet kwaliteit. Het beeld hapert flink dan en dat doet de game af en toe geen goed. Wel dikke positieve punten voor de details al. De tering zeg. Begrijp dus wel dat dit best wel een complexe game is in technische zin, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. :)

    @Yerewn : Dan moet je hem ook niet op Jedi Grand Master zetten zo ongeveer hé. Het is op de hogere standen echt een Dark Souls achtige game, iets wat ze al van het eerste deel zeiden. Ik speel het alleen voor het verhaal en heb net een heel clubje stormtroopers in no time weggehakt. :+
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2023
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    Huh is yellow z’n evilgaming post nou ook verwijderd? Is it me of doen we nu dagelijks aan censuur?
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    Dat wordt vast een goede review. Hier wat spoilers over het verhaal, gameplay ja weet ik niet speel alleen op makkelijk en oh ja 30 fps
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Yellow had zijn eigen posts verwijderd
     
    WorkingTitle en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina