[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik hoop dat je de charm en veer hebt gekocht om je kaart bij te houden? Automap in deze game is niet automatisch namelijk. Maar... extreem vette game, voor begin tot einde. En ik ben er nog niet helemaal. Nu 41 uur afgerond op de klok. Nog wat quests afronden en de Fools Trial halen (arena). EDIT: En de White Palace, maar dan de normale variant. Niet die turbo chap van hierboven.

    EDIT: Overigens ook een grote game, dus geen schande om af en toe op toe zoeken waar het volgende doel of item is. Naar het einde toe heb ik dat vaker gedaan, omdat ik teveel lukraak rondzoeken en extra backtracking wil vermijden.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2023
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Moet ik Hollow Knight nu zien als een soort van indie game? Als dat het geval is, dan moet ik hem kopen en ga ik @Sen de schuld geven dat hij mij verslaafd heeft gemaakt aan indie games. :+
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Is altijd al een indie game geweest. Alleen eentje die zich qua kwaliteit en afwerking gemakkelijk kan meten met top producties.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    [​IMG]
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik dus! Wie nog meer?
    [​IMG]
     
    Flavourlicious en Yi-Long vinden dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324


    25 augustus.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2023
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    Armored core ook op de last-gen. Hmm. Gaat altijd wel ten kosten van iets. Dacht dat we daar nu wel beetje langzaam van af gingen
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Op gamepass vandaag.

    The Last Case of Benedict Fox is available now on PC (Steam and Epic Games Store) and Xbox Series X/S, with Xbox Game Pass for console and PC. Dive into the strange world of the The Last Case of Benedict Fox in this launch trailer for this Lovecraftian action platformer game. In The Last Case of Benedict Fox, step into roaring 20’s Boston as the eponymous self-proclaimed detective to experience the deep mauve haze, sinister spires, foreboding footpaths, and unnerving reverberations of Limbo. As Benedict, you will delve further into oblivion, in a journey to uncover the truth behind a mystifying family tragedy while answering to the whims of a demon that possesses your soul.

     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Die Armored Core ziet er nice uit. Hou altijd van een lekkere SF game. Ben benieuwd wat FromSoftware kan toevoegen!

    EDIT: Nog een weekje! :D

     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2023
    Garrett vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438




    Eerste reviews stromen binnen! Een klassieke SP campaign met een lange serie aan kaarten ontbreekt blijkbaar, maar AoW4 heeft customization to the max! :)
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2023
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757

    GK heel erg enthousiast. :cool:

    Edit: Review uitgekeken. Ze vergelijken het met God of War Ragnarok. Meer variatie, grotere werelden, betere mini map, veel beter zelfs en meer gevoel van een RPG en Respawn als rebelse studio binnen EA heeft zijn zin gekregen. Dikke koop van GK. En je went op een normale manier aan dit vervolg, omdat bepaalde dingen heel gewoon worden gevonden, alsof het logisch is. :)
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2023
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    /Mod ontopic
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Kijk, hiervoor heeft Reck een mooie topic gecreëerd. ;)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Over smaak valt te twisten. :+
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438


    Indrid, één van de betere YTers als het gaat om coverage van strategy games, begeleidt ons door de eerste paar turns van AoW4. Eén van de weinige series die zich bij elk deel sterk positief blijft ontwikkelen. Voor mij is het inmiddels duidelijk: dit wordt een topper in 2023 in dit genre. Het bekijken waard voor geïnteresseerden in (fantasy) strategy games.

    EDIT: En deel 2. Enjoy!

     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2023
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Vandaag Hollow Knight afgerond, op 106% completion rate. Niet de grootste fan van de ultra hard content; dat heb ik laten gaan (Grimm King ik kijk o.a. naar jou), maar nagenoeg alles voor de lastige DLC's is geweldig. Eén van de beste metroidvania's van de afgelopen tien jaar. Zelden heb ik zo'n goed afgestemde combinatie gezien van gameplay, verhaalelementen, graphics en geluid. Op sommige momenten benadert het perfectie. Een game maken waarbij de gameplay sterk is en dan ook nog zo sfeervol? Dan weet je waar je mee bezig bent als developer. Downward Thrust hieronder legt nog een keer goed uit waarom deze game zo speciaal is.



    En dan nog twee ambiance filmpjes, omdat Hollow Knight begrijpt waarom het creëren van een geloofwaardige en contextuele sfeer zo belangrijk is. De eerste is de City of Tears, waar het altijd regent. Melancholisch, met een vleugje verlangen. De hoop dat het uiteindelijk beter wordt. De tweede is Deepnest. Dieper en dieper daalt de hollow knight af in de duisternis. Angst en de dood liggen hier als roofdieren op de loer. De eerste keer in dit gebied stonden mijn nekharen recht overeind.





    Up next: Tangledeep. En nog steeds tussendoor bezig met Eador Imperium.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2023
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    eerlijk. wie van jullie hier heeft er game pass en waarom?
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik heb Game Pass. Waarom? Geen idee, moet ergens mijn geld aan uitgeven.
     
    Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina