Jedi Survivor is een game geworden met sterk gemengde gevoelens. Een beetje zoals lauwe soep, een heerlijk heet stuk vlees en een te klein nagerecht. Gewoon genieten
Ik vind zelfs een 8.0 nog vriendelijk gemeten. Maar goed, beoordeel je een game op de huidige staat of hoe de vlag er mogelijk bij hangt over zes maanden?
Haha censuur vanuit de eindredactie en een half uitgespeelde game. Gaat lekker daar. Leuk en aardig Geel maar hecht nul waarde aan je review op deze manier
ik vind het nogal bezwaarlijk dat een lid hier een eigen review plaatst op een andere website terwijl de review op onze frontpage ver te zoeken is
Ik vind de afwisseling tussen RE ( de afkorting van Respawn Entertainment) en het dan later Respawn Entertainment enigszins verwarrend. Daarbij bedoel ik vooral dat je nog best wel eens een stukje overnieuw mag doen als je net iets te vroeg afsluit, voor de nacht bijvoorbeeld cap Dit heeft liefde en aandacht nodig om goed te komen! @Reckuuza je gratis therapie deze maand kopen of niet kopen? Dat durf ik niet te zeggen. Hier een 8.