Boeiend. Playstation exclusive. Die ga ik dus nooit spelen totdat ze ooit eens met een PS5 Slim komen die er niet uit ziet als een lelijke router van 3 bij 3 meter.
ik vind t ding nu fking dope imo. staat mooi in mn tv meubel. staat alleen nooit meer aan. thnx voor de 50eu anyways ger
Ding is gewoon te groot. Ik kan bijna drie Xbox Series X consoles kwijt in dezelfde ruimte. Dan zou ik alsnog drie keer niets kunnen spelen, aangezien dat ding geen games heeft, maar dat terzijde.
dan koop je een switch. maar dat er in die ruim 5 jaar dat de switch bestaat maar een handje vol goede games is uitgekomen. en dat er de komende tijd niet heel veel meer uit komt. M.a.w. die paar titels gaan de leegte niet opvullen die je hebt in je ziel die zorgt voor de verveling.
Ik ben het design vd PS5 best gaan waarderen. Als die zwarte faceplates nou een keer ergens in stock zijn al helemaal.
Ik heb überhaupt geen enkele current gen console in huis, op de Switch na dan als we die als CG-console mogen omschrijven. Voor mij is er nog altijd weinig reden om een Series X of PS5 in huis te halen. Ken maar weinig tot geen system sellers die ik nou echt zou willen spelen. Naja Dead Space lijk me wel tof, maar dan houdt het ook wel zo ongeveer op. Voelt allemaal als een tussenstap-gen.
zo zal elke gen in de future aanvoelen imo. grafisch is er al zoveel mogelijk. en gezien t huidige gamelandschap voor 80% uit liveservicemodellen bestaat speel je games die jaren meegaan. een consoleupgrade is dan niet meer zozeer nodig.