Nice, extra circuits die niet op de kalender staan en het beste van allemaal: Vlaggen in online races en al de regels die daarbij horen.
Zal me niets verbazen als ze Hogwarts gewoon cancellen voor Switch en straks als launch-game voor Switch 2 gebruiken. En terecht.
Dat is altijd afwachten met Nintendo, maar ik mag toch hopen dat ie minstens net zo krachtig is als de base PS4, en volgens mij is de game daar inmiddels ook voor uitgekomen.
Helemaal met de ontwikkeling van DLSS en FRS moet er zeker behoorlijk wat verbetering mogelijk zijn. Maar het blijft Nintendo. Die willen al dikke winst maken op een console bij de release.
Ik weet het niet. Je hoort her en der verhalen over een nieuwe Switch, maar dat is al zo’n tijd gaande dat het nog een hele poos kan duren. Nu hadden ze het weer over begin 2024. Ik zie het wel.
Als je slim bent verhoog je de rente op het geld dat je Reckuuza heb uitgeleend, hoef je daarna minder hard te werken en hij meer en jij minder bijleggen om te kunnen kopen.
Ik hou het de komende tijd wel lekker bij de Switch zelf. Flink aantal games die ik nog er op wil spelen dus komt me goed uit .
Nintendo heeft aangeven dat er in het huidige fiscale jaar (dat loopt tot april 2024), geen nieuwe hardware zal worden uitgeven. Een eventuele nieuwe upgrade of zelfs een geheel nieuw model komt dan ook pas na deze tijd.
waarom zouden ze als de switch nog goed verkoopt. najaar pompen ze er nog een nieuwe pokemon uit en iedereen bukt weer