Ik speel op een Ryzen 7 CPU, 64GB DDR4 RAM, en een AMD RX6900XT met 16GB GDDR6 VRAM. Zou toch voldoende moeten zijn om geen onspeelbare lighting bugs te moeten hebben. Ik heb ook allerlei instellingen geprobeerd, maar ik krijg het niet weg. Van alles tussen alles op het hoogst, wat m'n PC makkelijk moet trekken, tussen allerlei dingen ver omlaag geschroefd. Geen verschil helaas. Het is overigens wel vooral ín het kasteel. In het bos ofzo zijn er niet zoveel reflecterende oppervlakken natuurlijk.
ah dat. ja die post maakt totaal geen sense. je gaat ook niet naar een cabaretier kijken die alleen maar domme fatoes maakt.
Heeft hij wel een punt hoor. Waarom denk je dat het hier zo dood is. Mensen lezen hier massaal mee, maar zijn bang dat ze op intellectueel vlak niet kunnen aanhaken. Altijd zo serieus, terwijl werk altijd de klok slaat. Daarnaast prachtig dat de gemene deler sinds kort ook is geopenbaard en we tezamen de leegtes in onze ziel proberen te voorzien van vertier. Maar niet teveel vertier, max 1/10.
Is wederom een intellectueel breincreatie. Waarbij het Engels " set the bar high" en het Nederlandse "de lat hoog leggen" worden verweven tot een krachtige bijdrage aan deze discussie. Onbewuste genialiteit maakt dit een van de betere posts van vandaag.
Beter gaan ze een dikke DLC maken, die "Hogwarts Experience" heet en geeft wat iedereen wil: een leerling op school zijn. En liefst ook nog wat meer geheime gangen toevoegt.