[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Juist. Die verstoppen ze bij MS blijkbaar goed, want ik zie alleen maar troep uitkomen, zoals Redfall en Halo Infinite.

    Verder moet Nintendo gewoon lekker hun eigen ding blijven doen en gekke games maken met geweldige gameplay. Daar zijn ze het beste in. Ze moeten sowieso niet meer meedoen met de top of the line graphics consoles waar MS en Sony zich aan wagen. Dat gaan ze nooit winnen en de kans is dan groot dat ze uiteindelijk net als Sega eindigen. De beste keuze die Nintendo heeft gemaakt is stoppen met die 'wapenwedloop' na de Gamecube.
     
    Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Hardware is wel echt stukken goedkoper nu dan 3-4 jaar geleden. RAM is zo’n beetje laagste niveau ooit, SSD’s ook steeds betaalbaarder, GPU’s zijn de crypto-hype voorbij dus ook omlaag, etc. Daarnaast was Switch natuurlijk al oude meuk in een overpriced jasje, dus in principe zou het prima mogelijk moeten zijn om een echt goede console af te leveren voor 300-400 euro.
    Nu blijft het Nintendo, dus dan komt er weer een schermpje (blegh) en joy-cons (blegh) bij, en zullen ze weer beknibbelen op de specs, maar goed, Switch is zo fucking underpowered dat het niet moeilijk zou moeten zijn om daarop te verbeteren …

    Zelda ziet er qua design echt geweldig uit, maar ik wacht wel op next-gen release.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    En dat is heel begrijpelijk, met zoveel high profile lage kwaliteit releases in deze eerste vijf maanden. Ik heb het nog nooit zo erg meegemaakt en ik game al lang. Ik hoop dat deze trend snel verandert. Zelda wordt bejubeld omdat het redelijk vrij van bugs uitkomt. Dat zegt veel over wat wij gamers de laatste jaren hebben moeten slikken.

    Goed on te horen. Heb je nog een 4090 voor me?
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2023
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    nou MS is daarmee nu dus ook gestopt, aldus spencie. dus eig doen alle 3 de partijen wat anders nu. nintendo is speelgoed. sony is goede branding en apple. MS is speel je kuthalo overal op.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Maar welke van de drie vult het beste die leegte in je ziel?
     
    Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Dit klinkt als een post van 15 jaar geleden
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    En het is nu meer dan ooit relevant. Die gasten hebben de perfecte niche voor zichzelf in de markt gevonden. Waarom wedijveren met de andere twee, die veel meer te besteden hebben en veel makkelijker hardware kunnen verkopen met een verlies?
     
    Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Afterimage



    Ender Lilies: Quietus of the Knights



    Yoku's Island Express



    Metroidvania's, tegenwoordig een favoriet bij indie developers. En vaak zijn het goede games ook. Enkele voorbeelden ervan hierboven. Verkrijgbaar op PC & consoles.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438


    Altijd één van mijn favoriete karakters in Tekken.
     
    Daz en White Hawk vinden dit leuk.
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438


    Songs of Conquest bouwt lekker door. Onlangs is de nieuwe necromancer campaign vrijgegeven! :)



    Street Fighter 6 demo is vrijgegeven! Digital Foundry geeft technisch rapport. Dit ziet er oprecht gaaf uit. <3
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699


    GEEF ME DIT!
     
    janter en Reckuuza vinden dit leuk.
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Vol microtansactie meuk man. Lekker links laten liggen
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322


     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2023
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    dit is gwn een GOTY
     
    Garrett vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Tin Hearts lijkt wel aardige reviews te krijgen …
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322


    Development on the PVE experience hasn't made the progress we would have hoped"

    "It's clear that we can't deliver on that original vision for PVE that was shown in 2019"

    "We won't be delivering that dedicated hero mode, the talent trees, that long term power progression."

    "Going forward though....we're planning to make co-op gameplay & experiences part of our live roadmap."

    "We are going to be releasing our first major story-based event featuring a new set of missions, and it will kick off a brand new story arc for Overwatch."

    "We just want to give ourselves flexibility to explore the world of Overwatch."
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2023
    Jorrie vindt dit leuk.
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat een waardeloos nieuws van Blizzard. Voor mij is Overwatch de meest gespeelde multiplayergame op de ps4 geweest dus keek hier erg naar uit.

    Ze hebben gewoon een rotstreek uitgehaald met Overwatch. Het model van Overwatch 1 was altijd gratis nieuwe hero's en maps. Skins kon je verdienen of kon je kopen. Dit model wilden ze op de schop gooien door Overwatch 2 aan te kondigen. Ze hebben zelfs nog een bundel verkocht onder de titel Ovewatch 2 wat eigenlijk niet meer was dan een disc van een F2P game met een paar skins. Want ze waren niet erg transparant wat Overwatch 2 nou precies was. Met name werd de aandacht gericht op de PVE mode waarbij je samen missies zou gaan spelen met een verhaallijn. Hierin kregen alle heroes een talent tree. Je kon dan ingame je characters upgraden met betere vaardigheden. Dit zag er heel tof uit.

    Nu 3 jaar verder na de laatste trailer gaat de stekker eruit. Overwatch 2 is eigenlijk niks meer dan Overwatch 1 met een seizoensupdate waarbij je ineens heel lang moet grinden om een nieuw karakter te spelen of een season pass moet kopen. De skins kun je ook nog amper verdienen en kosten wel 20 euro per stuk.

    Ze proberen damage control te doen door wat losse coop missies aan te kondigen maar ik verwacht hier niet meer van dan de Halloween special die ze jaarlijks doen met een horde mode op 1 map.
     
    Servantes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina