[Switch] The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Discussie in 'Games' gestart door Nol, 13 mei 2023.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    Maar moet je takken rapen?
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    volgens mij ook ja. like i get it hoor. normaliter hou ik totaal niet (meer) van deze gameprincipes. maar alle ninty/zelda gimmas hebben een of ander magisch sausje wat het wel dope maakt. het is gewoon die vibe, like heb zelf imo met elke ninty game gewoon slight smile op mn face met alle leuke toeter en bellen geluidjes en shit. denk serieus dat ik in najaar wel switch ga getten, ook om de andere zelda gimmas te poppen. maar zou dan zelf imo die top down 2d remake halen en die HD skyward sword, ipv dat ik mezelf weer compleet met tegenzin drag in een open wereld. back in de days gewoon echt genoten van ocarina of time ook.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    Heb hem gister ook maar gehaald. Ook omdat ik 2 nachtdiensten heb en er altijd tussen een uur of 1 en 5 tijd is om dat ding aan te slingeren.

    Niet persee mijn type game maar prima om de nachten door te komen. Komende nacht maar weer even verder. :)
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    oke maar volgens mij moet je dan gewoon werken
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
     
    WorkingTitle en Reckuuza vinden dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    The Legend of Zelda: Breath of the Wild completely transformed the Zelda series. With an open world and a bunch of different ways to approach challenges, it was like no Zelda game before it. Even so, it's safe to say that it manages to win over the fanbase, quickly solidifying itself as one of the most popular games on the platform. So, when it came to a follow-up, it was no surprise that Nintendo stuck with these changes

    Speaking with Game Informer, series producer Eiji Aonuma confirms that Breath of the Wild and Tears of the Kingdom's style will be the blueprint for future Zelda games. In explaining this, he compared it to the effect that Ocarina of Time had on the series in 1998.

    https://www.thegamer.com/the-legend-of-zelda-tears-of-the-kingdom-new-format-going-forward-sequel/
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    waarom zou je botw nog spelen als first timer als deze eig gewoon veel leuker schijnt te zijn?
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Skippen. Scheelt weer 40uur
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254


    ziet er best wel eh ruk uit?
     
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Ja joh helemaal prima toch als jullie het allemaal niks lijkt. Het is niet aan ons om jullie te overtuigen het te gaan spelen he ¯\_(ツ)_/¯
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Naar je zin met Tears, Cyndris?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Gewoon skippen. Verhaal videootje kijken op Youtube en gaan.
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik neem de janter approach wel met deze game. Eerst BOTW spelen en vijftien jaar later deze game. :cool:
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    Loop dus nu al 2 uur te kutten. Ben echt nog in het tutorial gebied denk ik, maar heb het idee dat ik alle hoekjes van de map gehad heb maar geen idee hoe ik verder kan of moet haha. Heb hier echt het geduld niet voor.
     
  15. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Ja heel erg eigenlijk! ;-)

    Wat heb je precies al gedaan? Wat staat er bij je main quest?

    Al bij de Temple of Time geweest? Al de eerste 4 shrines gedaan voor de Ultrahand/Fuse/Recall/Ascend abilities?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    Nee en nee.
    pas 1 shrine gedaan. Die andere 2 heb ik wel gespot met de verrekijker, maar kom er maar niet bij. Ook in dat koude gedeelte met pepers zie ik niet hoe ik bij die shrine kom haha.

    Maar heb net een video zitten kijken en zie dat je dat windscherm moet gebruiken om over het water heen te gaan. Dacht dat ik daar een abilities voor moest hebben om wind te creëren ofso.
     
  17. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    Ah right. Ik weet niet of het helpt, maar ik ben iig soort van tegen de klok in het eiland over gegaan, dus eerst de shrine linksonder, daarna rechts (in het sneeuwgebied).
    Die linksonder kan je komen indd door water over te steken met een zeil, het waaide daar nogal nml.

    Die in de sneeuw was wat lastiger te komen indd. Je moet op een gegeven moment weer water oversteken maar dan simpelweg met wat boomstronken en zo'n motortje er aan (geen zeil nodig).
    Het stuk in de sneeuw daarna zat ik ook even vast omdat je een rotswand op moet die eigenlijk te hoog is en te glad is om te beklimmen. Ik ben er uiteindelijk gekomen door een heel klein stukje door te lopen/af te dalen naar het begin van de waterval vlakbij; daarnaast is een stukje rotswand waarlangs je WEL omhoog kan klimmen. En maar beter ook want anders had ik niet meer terug gekund en had ik dat hele stuk opnieuw moeten doen :D

    Daarna last ik overigens op reddit dat mensen dat stuk ook anders hebben opgelost, dmv boomstronken enzo.
     
  18. Jeroen Post

    Jeroen Post Active Member Eindredacteur

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    122
    Het blijft mooi met games als deze dat iedereen een andere oplossing/denkwijze gebruikt om ergens te komen of iets gedaan te krijgen. Ik checkte op Youtube een shrine, en in drie filmpjes gebruikte mensen drie verschillende tactieken. Zo zou er altijd een manier moeten zijn om verder te komen in de game. Ik weet alleen nog steeds niet of ik de brekende wapens wel leuk vind :-D
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Blijkbaar moet je de wapens die een goede base vormen (dus niet rusty) fusen met sterke monster parts. Dan heb je sterke wapens die redelijk lang te gebruiken zijn. Ik plakte altijd gewoon rusty broadsword aan andere broadsword en had dan weer een wapen. Dat schijnt de verkeerde manier te zijn.
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    Hou ons op de hoogte
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina