Vandaag op Steam. A co-op FPS with 16-player PvE combat that drops you, a Deep Space Vanguard, into battle on the far front lines against the Bug Menace!
Eigenlijk is het gewoon enorm zonde dat Blizzard het kind met het badwater heeft weggegooid. Wat ze hebben gedaan destijds is enorm knap. De Heroshooter was een nieuw genre waar iedereen vocht om de beste te worden. Net als met WOW in het MMORPG genre kwam Blizzard als winnaar uit. De meeste Hero shooters hadden hele generieke helden. Een standaard elf met boog, een gladiator uit de romeinse tijd etc, maar Blizzard had unieke designs en coole vaardigheden. De trailers met lore zijn ook heel goed bedacht. De helden hadden een mysterieuze maar coole achtergrond en ook weefden de verhalen samen met andere karakters op een goede manier. Toen het uitkwam bestonden er al tig shooters, maar toch zijn veel wapens en vaardigheden die ze bedacht hebben nieuw en tof om mee te spelen, Inmiddels heeft het spel al 38 karakters. Overwatch was enorm populair zowel om casual te spelen maar ook als het om professionele tournooien en streaming ging. Juist door het rijke aanbod karakters met een goed verhaal achter zowel de wereld van Overwatch als de karakters hadden ze zoveel goud in handen. Ze hadden gewoon Overwatch 1 kunnen laten zoals het is en de servers open houden zonder verdere updates. Overwatch 2 had dan een grotere grafische verbetering kunnen krijgen en met de introductie van een goede PVE mode met de talent trees hadden ze een volledig nieuwe game tegen full retail price kunnen verkopen. De kans dat OW nu een stille dood sterft en er geen nieuwe delen meer uitkomen is door deze beslissing heel groot.
Welnee, OW heeft het nooit moeten hebben van PvE. De laatste jaren van OW1 was er compleet niks uitgebracht, sinds OW2 is er in ieder geval weer regelmatige content. De hoofdmoot speelt PvP en dat zal ook wel blijven. Wel ben ik het er mee eens dat de upgrade naar OW2 niet had gehoeven.
System Shock 2: Enhanced Edition was created with the goal of reverse engineering the original code to port SS2 to the KEX Engine and made available on next-generation consoles for the first time. Nightdive Studios has also partnered with the systemshock.org community to integrate all the best mods and updates. All cinematics, textures, characters and weapon models have been updated, and the Co-Op Multiplayer has been overhauled to create a seamless experience.
Peperdure game, maar lijkt me wel tof. Wacht in dit geval wel op een stevige korting. Inmiddels wel een andere, heel aardige game gekocht. XEL: Indie game dacht ik, dus thanks @Sen , voor de zoveelste keer.
Ik had liever een minder generic character gehad, ja. Helemaal omdat hun vorige game veel uniekere characters had:
Release in juni. Nieuwe klapper dit jaar? Ben heel, heel benieuwd. EDIT: Darkest Dungeon 2... gameplay wise een complete verandering t.o.v. deel 1 (meer gericht op "korte" rogue-lite runs ditmaal), maar volgens Cohh het wachten waard.