Weer voor ieder wat wils. Vond het zeker niet verkeerd, maar ik ben sowieso al verkocht bij een Metal Gear Solid Remake en Dragon's Dogma aankondiging. Bring it on! EDIT: Vond persoonlijk Spider-Man 2 maar... matigjes ogen? Had grafisch iets meer verwacht. Misschien oude build.
Spidey zag er echt mid uit - Spiderman 1/Miles had ook ordinaire vijanden en scenes maar damn dit was echt niet bijzonder
Tja, dit is wel teleurstellend. Paar maanden terug voor het eerst een PlayStation aangeschaft, omdat zij itt Xbox wel altijd leveren, en dan met zo’n show aankomen. Ik heb nog zat in te halen/ te spelen natuurlijk, maar hier had ik wel meer van verwacht.
Mirage tof, Gris 2 tof, Journey SSX tof, die kleurrijke anime game erg mooi maar geen idee wat het precies is, en Spidey 2 tof. MGS even afwachten want alleen CGI trailer. Die EA fantasy-shooter zag er ruk uit, maar goed, shooters zijn sowieso niet echt mijn genre.
Dragons Dogma 2 zag er goed uit! Deel een is de beste 8/10 game die ik ooit gespeeld heb. Rest wel prima op zich? Journey game zag er wel een of uit.
@Jorrie : Kun je even troep opruimen in dit topic? Mirage ziet er echt lelijk uit, maar DD2 gaat wel gelijk op de hoogste stand.