ziet er meer uit als de originele wat wel goed is, sword fighting ziet er ook goed uit. Voor de rest hetzelfde.. zal em toch wel weer eens spelen
Ik vind m grafisch eigenlijk wel sterk. Ik vind de oude europese steden qua sfeer wel leuker, maar goed bring it on.
yeah de sfeer en de stad is goed, maar ze hadden hier veel meer crowd in kunnen stoppen ala unity, meer fog en shit en gewoon veel betere animaties want die zijn om te janken. ik ben allang al blij dat deze shit terug naar zn roots gaat althans dit is gewoon een extended DLC van valhalla en geen main deel in de reeks. pik het wel voor 20 euro op met kerst als de reviews beetje decent zijn.
Fijn deze reflectie. Vanmorgen dacht ik weer eens voor de zoveelste keer: wat doe ik eigenlijk nog hier? Het antwoord laat zich wel raden: niks meer. Succes allemaal.
Leuk dat het qua gameplay en opzet op AC1 lijkt, maar om animaties en level design van 2006 te hebben nee. Geen tijd voor hier, TROEP. Have fun gamers! YOU COULD BRIBE THE GUARDS THE OTHER WAY VOICEOVER BY MN UNCLE YOU INFIDEL
Die game voor €35.95 gepre-ordert, adviesprijs is ook maar €45 maar daar kwam ik toen later pas achter haha. Wel jammer dat ik de digital foundry video tegen die tijd alleen nu zelf moet opzoeken. Vermaak me hier wel mee, vooral die 15u campaign en mapsize indicatie sprak me aan.
https://www.amazon.nl/dp/B0BG2MNY4D?tag=egcpeppernle2-21&ascsubtag=191262199 + Meeste accounts hebben die€5 vanaf €25 in hun account check hier om die te claimen amazon.nl/b?node=27132392031&tag=ugcpeppernl0c-21&ascsubtag=190611937
Ik hoop wel dat ze dan ook meer gaan doen aan de grafische kant van de game. Dat vond ik nog het meeste tegenvallen van de showcase. De rest klinkt wel positief allemaal. En aub geen micro transacties erin.
ik zie dit liever nog 1-2 jaar uitgesteld worden, werken aan nog betere animaties, parkour e.d. (ipv die uit een mobile game of de eerste AC's), en echt een volwaardige piece hiervan te maken ipv dat we weer over 1-2 jaar die RPG meuk voorgeschoteld krijgen.
Die RPG meuk krijg je sowieso. Dat zijn de mainline games waar ze nu mee bezig zijn. Oude AC is dood op wat 'kleinere' titels als dit. Ik moet nog steeds Unity spelen.
Nee, ziet er prima uit, gewoon bug-free releasen, en door naar de volgende 20-hour SP action-adventure open world AC in een toffe setting. Opdonderen met die games die 5-7 jaar development-time nodig hebben. Gewoon back-to-basics gaan naar goede SP games, en niet telkens naar idiote mega-projecten streven.