Hoop ook echt dat de OST goed is in Mirage. Dat zou enorm bijdragen aan het gameplezier, mochten andere dingen tegenvallen. Brotherhood was overall de beste game, maar het einde van Revelations was verreweg één van de beste eindes in een game ooit. Hopen dat Mirage iets van die glorie weet te pakken. Ben in elk geval blij dat Ubisoft meer tijd neemt, met minder games in de toekomst. Dat zou de kwaliteit van de franchise wel ten goede moeten komen. Laatste AC game die ik uitgespeeld heb is Odyssee en heb Unity en die game erna gewoon helemaal overgeslagen zowat, mede door de problemen die Unity had. Het enige wat nog goed moet zien te komen in Mirage is het verhaal, wat de laatste paar games best wel tegenviel soms. En als er geen micro transacties inzitten, dat is het helemaal wel het overwegen waard. Dan maar wat mindere graphics. Het gaat tenslotte, reflecterend, om het totaalplaatje en niet één dingetje.
kleinere games, dat had ik er bij moeten zeggen. AAA duurt veel langer en is complexer met meer mensen erbij.
NIKS BEAT DIT NIKS N I K S REQUIESCAT IN PACE 2:00 BRENG ME ROME ITALIAANSE GRASVELDEN DE ZON ONDER GAAN ONDER DE WIJNGAARDEN DE BLAADJES EN DE FLADDERTJES EN DE VLINDERTJES DE WIND DIE LANGS JE BALZAK SUIST
Jesper Kyd is ook gewoon een baas. Jammer dat hij sinds AC: Revelations bijna alleen nog maar muziek maakt voor troep.
Hopelijk wordt deze game een terugkeer naar vorm. AC1-Revelations was de beste serie van die tijd, by far.
Ik verwacht gewoon een goede old-skool Assassin’s Creed, dus 80-90 scores, en dat is meer dan prima wat mij betreft. Goede setting, gefocused verhaal, old-skool gameplay.