Broskis eerlijk we zijn te oud, TROEP Ik leen een Xbox 360 en ga GTA 4 opnieuw spelen WAR IS NECESSARY FLASHING LIGHTS TOP DOWN
Vliegen, uitstappen, spulletjes rapen, instappen, vliegen, uitstappen, dieren scannen, instappen, toch weer uitstappen, nog even spulletje rapen, instappen, vliegen, landen, outpost bouwen, YOU CAN EVEN LIVE IN THEM!!!!!! Wel wat de recka zegt. Wat is 't doel? Ik moet wel die game kunnen "uitspelen" met een verhaal anders 0 incentive voor mij
BUILD YOUR OWN HEAD BUILD YOUR OWN DICK BUILD YOUR OWN SPACESHIP BUILD YOUR OWN BASE VERZAMEL TAK X VERZAMEL TAK Y CRAFT IEDEREEN DE MOEDER BELEEF 359325835 UUR MET JE EIGEN TROEPOUTFIT ELKE SESSIE 5 UUR VERDER EN JE HEBT PRECIES NIKS GEDAAN EERLIJKE ECHTE BETHESDA GAME TROEP
Gewoon bidden voor een pandemie en dan ziek op de bank liggen voor een paar maanden dan is zo'n spel ideaal.
Veel mensen die ziek zijn geven ze niet eens een paar maanden. Ongepast deze opmerking, het is nog vers. Spoiler rip zifnap
Was een prima show. Als ik het moet uitdrukken in de terminologie van Reckuuza dan zou je best kunnen stellen dat MS de kont van PlayStation helemaal open heeft gezet. Starfield wordt een pareltje, zin in!
Niets. Tijdje geleden nog Fallout 76 gedaan omdat mensen zeiden dat het een stuk beter was. Toegeven. Die game is stabieler, maar was zoveel beter geweest als SP game. Bij de studio heeft het gewoon allemaal veel te lang geduurd voordat er wat gedaan werd. Gelukkig is Blizzard weer op de rails wat dat betreft en niet alleen Diablo, maar ook World of Warcraft... Studio's draaien vroeg of laat wel bij en nu Bethesda van MS is moeten ze ook wel. MS kan zich dat gezichtsverlies gezien de afgelopen jaren ook niet veroorloven dacht ik. Wel een heleboel indie games uitgebracht, maar die AAA titels mogen nu inderdaad wel weer eens komen.