Wordt wellicht een nieuwe 2D Mario aangekondigd op de Nintendo Direct las ik vandaag. Daar kan je me altijd wel blij mee maken.
nog even t allerlaatste uit de switch persen. even easy goedkoop te developen 2d mario eruitrammen, collectors edition erbij met speciale mario cap en coin voor 80eu en een allerlaatste speciale switch mario editie incl snorretjes erop met free digital download voor de movie en de broekjes van de ninty fans zijn weer nat.
Voor mij springt Super Mario Bros Wonder er boven uit. 2D Mario games zijn altijd top, met een lekkere ritme in de game. Ze zijn gewoonweg verslavend. De ander die me opviel was Mario RPG. Zag er leuk uit, maar vraag me af of dat Turn Based deze dag nog een soort van leuk is. Ben meer van meteen rammen op de muil i.p.v. ‘nu is het jouw beurt om een spreuk er in te gooien’. Bij de Pokemon games werkt dat nog goed.
Ben jaartje geleden aan het origineel begonnen maar was er na uurtje of 4 klaar mee. Voelt te outdated. Ook heb je gewoon te weinig vaardigheden per partner om het interessant te houden. Mario kan op iemand zijn kop springen of met hamer slaan als de vijand stekels heeft. En dan nog items gebruiken. Dat was het. Nieuwe graphics zien er goed uit voor Nintendo maar niet genoeg om dit de volle prijs te laten kosten.
dit is weer lariekoek van de bovenste plank. maar ik had ook niet anders van je verwacht. mario heeft juist superveel creatieve gameplay elementen, en idd, items gebruiken maar vaak op een hele creatieve leuke manier. het is een platformer. defuck verwacht je anders
Eindelijk weer een HD 2D game met een unieke look. Ze lijken vaak teveel op elkaar door dezelfde artstyle.
Beter lezen gaat over de Mario rpg, dus dit is weer lariekoek van je van de bovenste plank. Maar ik had ook niets anders van je verwacht.
Series X gaat ook in prijs omhoog, namelijk met 50 euro extra. Normaliter waren de consoles wellicht in prijs gedaald na toch wel al een tijdje vanaf de release.