[TV] Dragon Ball Super

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 5 jul 2015.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.917
    Leuk Bevonden:
    9.512
    Nu niet zeiken om Japanse stemmen. Japanse Goku is TROEP.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    7.192
    Leuk Bevonden:
    2.321
    Japanse Goku is prima, Amerikaanse iedereen is troep.

    King Kai is volgens mij wel troep in het Japans, of in ieder geval in Super.

    Toevallig deze week aflevering 1 van DBZ gekeken. Blijft leuk.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.126
    Leuk Bevonden:
    6.041
    Both.
    Z voor nostalgie in Engels
    Super is in Japans beter



     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

    Berichten:
    12.406
    Leuk Bevonden:
    19.049
    ocean dub BESTE NOSTALGIE

     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    7.192
    Leuk Bevonden:
    2.321
    Ik heb geen nostalgie voor fucking dubs …
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

    Berichten:
    12.406
    Leuk Bevonden:
    19.049
    dan reageer je niet flapdrol
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.990
    Leuk Bevonden:
    4.905
    Maar je reageert wel in een dub.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.603
    Leuk Bevonden:
    5.368
    wat
     
    Yerewn en Reckuuza vinden dit leuk.
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    7.192
    Leuk Bevonden:
    2.321
    That’s fucking rich, coming from YOU …
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.990
    Leuk Bevonden:
    4.905
    [​IMG]
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.126
    Leuk Bevonden:
    6.041
    Wegwezen
     
    Reckuuza, Jorrie en Daz vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.990
    Leuk Bevonden:
    4.905
    [​IMG]
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.603
    Leuk Bevonden:
    5.368
    Gast, dit soort domme facebook like berichten mag je wel laten. Dit hoort hier allemaal niet.
     
    Yerewn en Reckuuza vinden dit leuk.
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.126
    Leuk Bevonden:
    6.041
    Ik heb Yellow geliked nu heeft Buu een punch gekregen. Eg leuk.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.990
    Leuk Bevonden:
    4.905
    Jij bent tenminste wel sportief! :+
     
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    3.743
    Leuk Bevonden:
    10.889
    “What are you Saiyan” was beter geweest. Ik kan dit helaas om die reden niet liken
     
    Jorrie en Reckuuza vinden dit leuk.
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.126
    Leuk Bevonden:
    6.041
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.126
    Leuk Bevonden:
    6.041


    MEER BROLY?
    MEER ULTRA INSTINCT?
    MEER PLANET VEGETA IN ANDERE UNIVERSE CHECKEN?
    MEER BEERUS?
    NEEEEEEEEEEEK
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

    Berichten:
    12.406
    Leuk Bevonden:
    19.049
    RIP SUPER 2

    RIP MORO

    RIP GRANOLAH EN GAS

    RIP ULTRA EGO VEGETA

    RIP BLACK FRIEZA

    RIP ORANGE PICCOLO

    RIP GOHAN BLANCUUUUUUUUUUUU

    LET'S MAKE IT GT AGAIN

    HOW TO KONTNEUK JE FANBASE

     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.917
    Leuk Bevonden:
    9.512
    EINDELIJK SSJ4 AGAIN!
     

Deel Deze Pagina