Benieuwd wanneer de opvolger komt van de Switch. Tegenwoordig wel erg veel geruchten mbt de opvolger. Schijnt qua rekenkracht hetzelfde te zijn als PS4. Prima denk ik zo, zeker als die weer hybride is.
Rechtbank documenten gelekt van games op PlayStation vooral. Horizon kost gewoon 212 miljoen dollar en The Last of Us 2 220 miljoen dollar. Bron NOS. Gestuntel.
Zag ook al zoiets voorbij komen. Prutsers. Vind die rechtzaak omtrent overname Activision ook wel interessant om te volgen. Elke keer komt er een nieuwtje naar buiten lijkt het wel.
Valt wel mee toch? GTA 5 ook zoiets en zolang er winst is en het goede exclusives zijn. De meeste ontwikkelaars zitten daar niet voor een minimumloon
Zit hem denk ik meer in het feit dat het gros van de mensen computerspelletjes nog als een niche ziet en van dit soort bedragen steil achterover slaat. Films en series kijken doen we allemaal, maar gamen is voor nerds. Net als automoddelletjes verzamelen
Beetje kwetsbaar opstellen, leukste hier is elkaar belachelijk maken dus dat moet je ook een beetje voeden.
Daar is al tijden een stroompje van geruchten over. Blij mee, want vond dat echt een geweldige game. Hopelijk maken ze die twee Noordelijk gelegen legendarische schepen niet zo Godsonmogelijk. Kan al haast niet meer wachten, maar hoop wel dat er flink de tijd voor nemen. Ubisoft staat niet bekend als een studio die dit goed doet en tot in de puntjes zoals remakes als die van Dead Space, of Remastered zoals die van Mass Effect. Mijn hoop is dat ze gewoon een goed product gaan afleveren.
Basis van Black Flag was natuurlijk al erg goed, dus dat scheelt (itt AC3, wat bij release al niet geweldig was), en wellicht dat ze met Black Flag ook wat ambitieuzer zijn dan met eerdere remasters/remakes. Heb de game zelf destijds maar tot de helft ofzo gespeeld, wat wel vaker gebeurt met Ubisoft games.