Voordeel is wel dat als je systeemkast warm is, je automatisch bespaart op verwarming, en je dan weer meer terugkrijgt
Nagekeken moet koelpasta hebben. Dat is inmiddels besteld en zal morgen wel binnenkomen. Bedankt voor de moeite, de rest kan de pest pleuris krijgen.
Hoor graag wat jij hierover te zeggen hebt? Een maatje van mij in mijn guild van WoW die de game ook speelt, flipte hem laatst toen de patch notes net verschenen waren. Eeuwig zonde lijkt het!
Necro, Druid en Sorc zijn de to go classes. De rest vermijden. Echt kut dat er nu zo'n slechte balans is in de buffs en nerfes van de classes. Barbarian kan ik wel wegflikkeren.
Die servers van Blizzard zijn wel echt kut op moment. WoW ligt eruit, Diablo 4 kan ik niet inkomen, of het moet aan KPN liggen, maar de problemen waren er volgens mij al sinds de patch van wow lanceerde en die van D4. En ondertussen zijn we meerdere onderhoudsperiodes verder en het is nog steeds niet stabiel. Lekker die altijd online games. Even flinke TROEP momenten!