Het is voor mij persoonlijk niet eens dat. Het is ook voornamelijk dat rond die tijd gaming en alles er omheen minder bijzonder werd. De grootste vernieuwingen waren er een beetje uit, waardoor je eigenlijk een aantal standaardformules voor games overhoudt. Verder is ook alles rondom de games te 'makkelijk' geworden sinds Youtube, streaming etc. Je mag het nostalgie noemen, maar de tijd van eind jaren 90, met de magazines, tot aan ergens max misschien 2008 blijft toch wel mijn favoriet, juist vanwege het ontbreken van een overvloed aan beelden, analyses, etc. en het feit dat het nieuws minder direct beschikbaar was. Het had allemaal wat meer mysterie en vibe. Oh, en het feit dat ik alle games kan kopen en spelen die ik maar wil maakt het er allemaal ook niet beter op. Conclusie: Vroeger was alles beter, ondanks dat de games nu technisch beter zijn.
Nooit echt gespeeld, maar zag voor die tijd echt zo waanzinnig er uit. Maar daar staat die gen toch ook hopelijk bekend om? Grafisch werd het allemaal zoveel mooier dan de Xbox Original mede door de transitie van SD naar HD. Vond de release line up van de X360 ook sterk, mede door haar diversiteit. Amped (ik dacht deel 3 ) was een prima snowboard game, Fifa RTWC was dan weliswaar niet zo sterk.. maar ach de gfx waren mooi, Condemned was echt een thriller-topper, CoD 2 was 1 van de beste shooters tot die tijd, PGR3 een race-topper, PDZ vond ik persoonlijk een toffe shooter en ik vergeet nog wel wat. Oh ja, Kameo was ook echt een goede platformer. En Quake 4 wat een toppertje was.
Oude savegame nog. 365 plaatsen ontdekt en 60 Oblivion poorten gesloten. Dat zijn ze allemaal. Alleen nog twee plaatsen te gaan.
Maar was de hype van X360 release ook niet grootser dan die van de Series X? Meen me te herinneren dat de X360 release echt een hele happening was. Ook al die pods in speelgoedwinkels met Samsung HD (ready) tv’s. Man dat was echt zo’n te gekke tijd. Nu zie je wel eens een PS5 Pod, maar volgens mij staat die niet eens aan in Intertoys Utrecht.
PlayStation 3 Sony 2006 - 87.4 million Xbox 360 Microsoft 2005 - 84 million Inderdaad ruim gewonnen . PlayStation 5 Sony 2020 - 40 million Xbox Series X/S Microsoft 2020 - 21 million XBOX TROEP!!! Nintendo Switch Nintendo 2017 - 125.62 million NINTENDO GOAT!
Goh, echt!? Al sinds de allereerste aankondiging vroeg men zich massaal af; Wie heeft er hierom gevraagd?
Ja, ook totaal geen interesse, voel geen hype en draineert het geluk in mijn ziel en dat wil ik niet hebben op dit forum.
The Elder Scrolls 4: Oblivion krijgt wellicht een remaster of remake. Eind 2024/ begin 2025 zou die dan uit moeten komen. Kan wel iets zijn voor mij, gezien ik toch eens wil weten of die game mij ligt en ik de oorspronkelijke op de X360/PC/PS3 niet heb gespeeld. @Yellow 13 ; laat die oorspronkelijke maar liggen, hij komt er aan!