31 december is nog een placeholder.. Maar ze lopen achter bij Amazon. Al kan het ook een knipoog zijn omdat AC ook 10 jaar achter loopt.
oh wauw ik weet dit geeneens meer hier was zelfs @Fiasco nog enthousiast en leefde fred nog anyways CAP
Yeah, prima. Ik doe er doorgaans sowieso wel wat langer over, en zolang je gewoon post-game nog wat kunt doen wanneer je daar behoefte aan hebt, dan is 25-30 uur voor main campaign gewoon goed. Ik hoop dat gameplay (vechten, springen, stealth, etc) leuk is, en dan ben ik al snel tevreden …
Is voor mij ook prima. Een korte AC mag ook wel een keer en de prijs is daardoor ook niet al te hoog gelukkig!
Denk dat het meer te maken heeft met het feit dat het zich vooral rond Bagdad en rondom Bagdad afspeelt, in plaats van heel Egypte, Griekenland of een stuk van Macedonië. En dat zal ongetwijfeld meer gaan leiden tot interessante gameplay en beter vermaak. Risico dat ze er een rits aan micro transacties instoppen zal ook iets minder groot zijn. En in tegenstelling tot oudere games, verwacht ik geen pay to win systeem meer. We zien het in november, ben inmiddels wel een beetje hyped.
Dit is gewoon wat men moet doen ipv remakes, een ode aan de game (ac1) ipv zelfde verhaal. Heb hier best veel zin in om aan te beginnen.
Mijn zoon 15 kijkt er naar uit. Ik hoop nog steeds op een ontknoping in de toekomst.. maar ze hebben dat stuk van het verhaal een beetje los gelaten helaas Verstuurd vanaf mijn SM-S918B met Tapatalk
Dat was al langere tijd zo, voor Black Flag zelfs al dacht ik. Daarna dat zonne verhaal, al was dat ook erg minimaal. Moet zeggen dat ik die hedendaagse dingen in BF wel erg vet vond. Hopen dat de remake waardig genoeg is om uit te spelen en dat ze het klimmen vooral aanpakken. Dat voelde een aantal maanden terug echt oud aan. Verplichte sluipmissies er sowieso uitslopen.
Ja dat was een beetje afgeraffeld...ik vind het nu een beetje houtje touwtje Verstuurd vanaf mijn SM-S918B met Tapatalk
Maar ok, leuk om iemand te vinden die de verhalen in het hedendaagse wel leuk vinden. Ik vind het echt zo nutteloos. Als ik het kon skippen dan doei.