RDR remaster, ook zo debiel. Waar blijft de PS5 update van RDR2? Die shit moet ik nog spelen namelijk.
Bij Rockstar is al het creatieve talent wat verantwoordelijk was voor de daadwerkelijke successen toch allang verdwenen? Er zitten nu gewoon nog wat suits die de ouwe meuk en GTA Online uitmelken. Ze hebben een schitterende engine klaarleggen waar ze RDR2 maakten, en groot gedeelte van die map van Red Dead (1) was ook al klaar, en dan komen ze met een luie port. Maar goed, ze snappen dat er toch weer genoeg mensen zullen zijn die deze minieme inspanning zullen belonen …
Rockstar doet deze ports niet eens zelf. Die worden simpelweg uit gespendeerd aan externe bedrijven. Maar zoals je zegt, er zullen vast genoeg mensen het kopen. Zelfs wanneer het uitgebracht wordt als complete TROEP, zoals die GTA Trilogy.
ja troep maar honestly toen deze rumours er kwamen ging iedereen alweer helemaal wild dat t potentially een volledige remake kon zijn. i mean dit had je toch al van mijlenver kunnen zien aankomen. hoop dat er sinds rdr2 release nog genoeg talent bij rockstar zelf rondloopt om met gta 6 nog iets goeds te kunnen deliveren maar ik heb er tbh weinig hoop meer in. verwachtingen zijn torenhoog en eig gewoon niet haalbaar gezien gta 5 wel echt een van de beste games of all time is geweest (imo).
Ik vind RDR voor op de Switch prima. Heb die serie toch nog niet eerder gespeeld, hoewel ik deel 2 al een tijd heb. Wel een klein beetje jammer dat het gewoon een overzetting is, maarja… Tis geen remaster, maar een regelrechte port.
FYI: According to howlongtobeat; Main Story AC 2: ~19hrs AC Brotherhood: ~15hrs AC revelation : ~13hrs AC black flag: ~23hrs AC Valhalla: ~60hrs
True that. Maak hem dan 30 a 40 max. En besteedt tijd aan goede side quests die er echt toe doen. Dan bereik je ook een grotere doelgroep.
Servantes is inmiddels ons ook voorbij gestreefd. Zegt nooit wat op reacties, geef enkel reacties in vorm van nieuwsfilmpjes. Legend?
GTA V has sold 5 million in this quarter, while RDR2 has sold 2 million. https://ir.take2games.com/static-files/5b553a1c-0ba3-4395-9dbd-879800c09de3