‘Al die data’. We hebben het over wat tientallen GB’s, waarschijnlijk nog wat mirrors natuurlijk om het voor iedereen snel te downloaden te krijgen, maar je kunt mij niet vertellen dat je voor die minieme data-storage kosten dusdanig veel kwijt bent dat je met enige fatsoenlijke onderbouwing 20-30% zou mogen vragen aan een dev … @NuclearGoat Beide games nooit gespeeld. Alan Wake heb ik wel een special edition van, maar volgens mij nooit geopend.
Alan Wake ooit voor een tientje gekocht, maar dat kon me van begin af aan niks boeien, ondanks de lovende woorden over de game. Lords of the Fallen heb ik dan meer oren naar als een soort van Elden Ring 2. Alone in the Dark in ongeveer hetzelfde genre hou ik ook in de gaten, maar twijfel ik nog over. Snap ook niet echt wat een Alan Wake probeert te zijn, behalve dat het net iets teveel onprettige dingen in mijn hoofd triggered. Hopelijk is het 2e deel voor jullie meer dan het eerste.
vond deel 1 echt amazing. lekker in forests met je lampie schijnen. van 2 nog weinig gezien imo.volgens mij speel je ook mainly met die chick. digital voor 60 ga ik sws never aanschaffen.
Dual protagonists are a hard thing to balance, and for players it might be even harder as you can switch between Alan and Saga's stories almost whenever you want. En ze gingen dit deel meer de horror kant op dach ik.
o das dan wel weer geinig dat ze dat doen, sinds GTA V eig nergens meer gezien. ahh man. GTA V. WHY DID I MOVE HERE DAAR GAAN WE WEER
Relive The Events Of Alan Wake In New Alan Wake: Flashback Fortnite Experience If you're familiar with the first Alan Wake, you can probably see that this Fortnite experience aims to be a speedy way to get somewhat caught up on the series before the release of Alan Wake 2 next week. Alan Wake: Flashback will be available on the Discover page of Fortnite, or you can manually search for it with the following Island code: 3426-5561-3371. Epic Games says Alan Wake: Flashback was created in collaboration with Remedy Entertainment, Spiral House, and Zen Creative.