Honden aaien, katten oppakken, blokfluit spelen, vissen, in een hot airballoon vliegen, bomen klimmen, assassin's creed elementen, paarden temmen, portals sluiten, vliegen; wat kan deze game niet?
Ik vind het er eerlijk gezegd heel generic uitzien. De game lijkt alles te willen doen, maar mist toch iets eigens.
Nerds zijn toch ook wel irritant eigenlijk hè!? Volgende keer beveiliging verkleed als Kratos maar paar klappen laten geven ofzo
Die Playstation portable dinges is echt wel een van de domste dingen die ik laatste tijd heb gezien zeg.
Genshin Impact jatte veel van BOTW met animaties. De animaties lijken wel heel veel op Spiderman. Beetje gemixed met gameplay van Prototype. Wordt zo'n f2p game. Niet mijn ding.
Mensen zijn best tevreden over Genshin Impact, ook de mensen die niets betalen, dus tja, als ze dat niveau aantikken waarbij miljoenen gewoon al jaren gratis kunnen genieten van een leuke goede game terwijl een paar kansloze whales het financieren; prima. Heb het destijds even gespeeld, was okay, maar kon me niet genoeg boeien om het te blijven spelen. Zag er mooi uit, mooie gebieden/lokaties ook, maar vond de gameplay (het vechten) een beetje meh, en volgens mij had ik ook niet echt een goed idee wat nou allemaal de bedoeling was, qua verhaal, qua character/team building, etc. Ik deed maar wat. Het probleem van F2P is vaak dat je of moet grinden, of moet dokken om shit te unlocken, maar als dat goed afgesteld is, dus dat je ook met een normale gameplay-investering meer dan genoeg vrij speelt, en je ook weinig/niets mist wanneer je alleen gratis blijft spelen, dan heb ik er weinig problemen mee. Het probleem is natuurlijk dat het meestal zo ingesteld is dat het je wel probeert te pushen richting betalen. Maar games als Rocket League, en volgens mij Apex Legends, die doen/deden dat wél goed.
weer zon vaag project net als die pokemon met guns en crimson desert. devs unknown. anyway ben down. verstuurd vanaf je moeder