[Multi] Starfield

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 17 aug 2023.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Zijn er eigenlijk andere races? Ja toch neem ik aan.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    /Mod Ontopic
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2023
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.609
    Leuk Bevonden:
    17.772
    nee de game is 100% human centered en je kan ook daarmee alleen maar spelen. er zijn geen human achtige aliens of whatever alleen alien wildlife.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.587
    TROEP dus
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Moet zeggen dat ik juist die video wel aangenaam verrast ben hoe het spel op de Series S draait. Heb er nu toch wel een klein beetje zin in
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.250
    Leuk Bevonden:
    2.885
    Ik ben wel zwaar onder de indruk van de eerste 2 uur. Hier ga ik mij wel in verliezen.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.609
    Leuk Bevonden:
    17.772
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.707
    Leuk Bevonden:
    4.871
    Hou eens op Recka. Die gast neemt ten minste risico en jaagt zijn dromen na terwijl jij een deadend job werkt. Klaar
     
    Yellow 13, Yi-Long en Reckuuza vinden dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.609
    Leuk Bevonden:
    17.772
    eens, maar die man heeft toch clicks nodig
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2023
  11. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    988
    Leuk Bevonden:
    8.848
    Noob van het forum
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.587
    Ik ben het wel eens met Recka. Die man heeft waarschijnlijk zijn views verdubbeld sinds hij hier gepost wordt!
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.707
    Leuk Bevonden:
    4.871
    Ok, das waar. Post meer! En reageer op zijn shit. Crosspost naar Reddit. Make deze man grote meneer
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Hij tikt sowieso een hoger niveau aan dan Gamekings ….
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.609
    Leuk Bevonden:
    17.772
    luister I get you maar ik gun t deze man wel oprecht meen ik. is toch hard dat ie dit doet joh.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    CAP JE
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Verdomme, ik wilde als Gordon Shumway spelen …

    [​IMG]

    2/10 game. Will not buy.
     
  18. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Ok, ik heb gamepass, maar kon het niet laten om voor 31 euro de update te doen. Dus vandaag kon ik spelen. Ik zat / zit volledig in de hype trein!!!!!!
    Heb nu ongeveer 3 uur gespeeld en kan natuurlijk onmogelijk mijn mening geven over deze game, maar hier is mijn eerste indruk:::

    - dit is duidelijk een Bethesda game. Je voelt Oblivion / Skyrim en Fallout.
    - De graphics zijn mwaaaaa. Het is scherp en 4K. Sommige textures zijn schitterend andere zijn xbox360 niveau. Dit moet de creation engine 2 zijn, maar die heeft toch wel een aantal tekortkomingen hoor. Helemaal vergeleken Unreal 5 engine. Voorbeeld: planten / bomen bewegen niet totdat je binnen een bepaalde afstand komt. Ook vlaggen hangen stil totdat je binnen een bepaalde afstand komt.
    Volgens mij is de belichting niet real-time. Zie Bv mijn eigen schaduw niet als ik door een lichtbundel loop.

    Ben nu in New Atlantis, daar zijn bomen en die zijn lelijk kan echt niet. Het water in New Atlantis is ook enorm lelijk.

    Even iets positiefs over de graphics…..als je binnen bent ziet het er wel heel mooi uit. En ook de eerste planeet die je bezoekt ziet er mooi uit.

    Toch hoop ik niet dat de nieuwe Elder Scrolls in dezelfde engine wordt gemaakt. Als je ziet wat de Unreal Engine 5 allemaal kan, moet Bethesda de creation engine laten vallen.

    Heb heel eventjes gevlogen, maar ik heb het idee dat het vliegen een gimmick is. Je kunt namelijk nergens naartoe vliegen. Je kunt niet, zoals in No Man Sky, naar een planeet toe vliegen. Je selecteerd de planeet en dan land je.

    Ik klink een beetje negatief, maar dit is mijn eerste indruk. De sfeer is wel geweldig en ik ga dit natuurlijk uitspelen, zoals elke Bethesda game, maar kan niet ontkennen dat ik iets teleurgesteld ben.

    ter vergelijking……..in mijn eerste uren Oblivion en Skyrim was ik meteen onder de indruk….

    Ben benieuwd naar andere meningen….
     
    Cyndris, Tim, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Kleine update na een extra 2 uur aan gameplay:

    - muziek is fantastisch en de geluidseffecten ook.
    - het spel is onwerkelijk groot…ben net op de maan geweest. !!!!!
    - gevoel van Skyrim / Oblivion en Fallout begint nu langzaam terug te komen.
    - graphics zijn soms bizar mooi en soms bizar slecht.


    Tot zover…..
    Vragen?????
     
    Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Ik zal mijn bevindingen ook even posten:

    Inderdaad duidelijk een Bethesda game, maar wel de meest soepele launch met afstand en in vele jaren als het om bugs en glitches gaat bij launch.
    Genoeg te doen en loot lijkt een beter dan in andere games. Er is overal wat te vinden.
    Je blijft verkennen, wat goed is, maar de ruimte valt tot nu toe wat tegen.
    Vendors zijn best moeilijk te vinden hier en daar en met een volle inventory is dat niet zo fijn.
    Epic items in het begin zeldzaam, maar zal later wel meer komen. Balans hierin is wat zoek, want het meeste wat ik tegenkom is nog witte kwaliteit, en heb nog niets qua groen of blauw gezien.
    Loot lijkt dus random te zijn, net als in Witcher 3, om maar wat te noemen.
    Verhaal is waarschijnlijk het beste wat Bethesda tot nu toe geschreven heeft, maar ze leunen erg op eerder werk van Obisidan met The Outer Worlds.
    Al een Horror elementje tegengekomen, maar zal wel een dooddoener worden. Deed me denken aan Prey 2, wat ik daarvan gespeeld heb.
    Heel veel details, grafisch mooi. Op de Xbox Series X weinig echt spuuglelijke dingen tegengekomen, maar doet grafisch ook sterk denken aan The Outer Worlds, maar dan mooier en minder snel.


    Tik vanavond of morgen nog wel wat meer punten op. Eerst verder spelen! Bugs een beetje, glitches nog niets. :)
     

Deel Deze Pagina