Gister ook echt een lange sessie gespeeld. Die start planeet beetje aan het ontdekken, beetje looten, beetje scannen. Nog even daarheen, nog even daarheen. Tijd vliegt voorbij. Weinig games waarin ik het moeilijk vind om hem weg te leggen en "space" is niet echt mijn ding. Meestal start ik de game op en ben ik na 30min klaar.
ik ben blij voor je dat je een leuk betoogje had neergezet hoe je alle omwegen had gevonden om zo goedkoop mogelijk gamepass voor jezelf te verlengen zodat je alles weer lekker gratis kan spelen.
Video game writer and content creator Alanah Pearce set out to prove that it’s possible to travel from planet to planet without fast travel, leading her to fly for 7 hours straight before she ultimately arrived on Pluto.
Ik postte het voor jou, omdat jij Starfield misschien wilde spelen, en jij op financieel vlak of gesponsord wil worden of vaak vraagt naar goedkope oplossingen. Had denk ik een zonnesteek, want waarom zou ik dat in godsnaam doen.
Die quest ''Into the Unknown'' is echt wel de meest verwarrende die ik ooit in een Bethesda game heb gezien.
Laatste stuk was wel aardig. Deed me denken aan de betere momenten van No Man's Sky. Nu even naar een kluis iets onderzoeken.
Ik denk, ik ga even een stukje Starfield proberen in m'n pauze. Moet ik na de preload van afgelopen week nu opeens een update installeren van 123(!!!) GB. TROEP