Het schijnt dat @Reckuuza en hij seksuele handelingen bij elkaar hebben uitgevoerd. Bron is Pownews. Nu snap ik ook hoe Reckuuza bij hem is gekomen, want niemand kende deze gast.
Lombok is echt gruwelijk. Grote open wegen waar niemand rijdt, zonnetje, goedkoop eten en prachtige stranden. En allemaal heel relaxed.
Ik denk dat ie doelde dat er geen pottenkijkers zijn tussen Tomorrow888 en @Reckuuza en dat het daar is gebeurd.
Ik vind zijn visie wel interessant. Was er zelf niet opgekomen. Misschien kan hij een XBW podcast verzorgen? Dan zet ik ‘m aan bij het slapen. Zijn toon vind ik zo prettig.
We're so excited to announce that Broken Roads is coming to PC & Xbox consoles November 14, 2023! Embark on an unforgettable journey across a post-apocalyptic Australia full of danger and tough decisions. Stay tuned for release date information on other platforms coming soon!
Resident Evil 4 of Death Stranding die je zo kunt spelen op je Iphone 15 Pro. Toch vrij indrukwekkend al zeg ik het zelf. Btw, kan deze niet in de startpost @DulleNL:
https://www.metacritic.com/game/lies-of-p/ Lies Of P is uiteindelijk dus een goede Soulslike geworden.