Ben je hier eig nog verder mee gegaan? Ik ben nu halverwege Desperados 3 en speelt echt nog lekkerder dan Shadow Tactics.
Ja, maar Desperado’s heeft vast geen Japanse stemmen. Anyway, Sea of Stars scoort prima reviews, vrijwel alles 8 of hoger.
Het is ook echt een toppertje. @Modder-Eter @BigSyke @andere jrpg fans, jullie al aan de slag met Sea of Stars? Speelt heerlijk weg, leuk verhaal, toffe characters, goede gameplay. Enige puntje zou zijn dat je wat weinig character development hebt. Desalniettemin wat mij betreft een mustplay als jrpg liefhebber.
Ik richt me eerst op MK1. De eerste periode als iedereen het spel leert zijn het leukste bij een fighting game. Maar hij staat wel op het lijstje met nog te spelen spellen.
Lijkt dus op het beste wat Ubisoft tot nu toe heeft uitgebracht. De PS4 en 5 hebben hun Horizon titel, maar dan wel één die zich echt kan meten met Horizon 4 en 5. Deze review heeft dan ook een 9/10 als eindcijfer.
Eerste 20 seconden gebruikt die auto zn tegenstander al 3 keer als rem. De George Russell methode. Grafisch niet heel bijzonder toch? Zit qua Horizon gameplay ook te wachten op Aloy en haar dino's maar die zullen later wel komen denk ik