Klopt dit doe ik ook al wel maar toch zijn er toch nog best veel (onnodige) loading screens. In steden toch nog best een aantal gebouwen waar je een loading screen krijgt als je daar naar binnen gaat
Sowieso een beetje rare mening. Hoezo is iets troep als het na 10 uur spelen pas een plottwist heeft (waarvan misschien maar een paar uur main quest). Alsof media om de minuut een plottwist nodig heeft.
Toch wel jammer, Oblivion/Skyrim dat gevoel als je voor het eerst die kerker/grot uitkwam. Maar de formule is misschien toch niet helemaal tijdloos. Nou ja mooi, dan hoef ik ook geen xbox te kopen. Als ze tegen die tijd Elder Scrolls 6 wel fatsoenlijk doen maar weer eens kijken.
Nouja, dit soort games werkt gewoon niet op deze schaal (een heel universum) zonder dat je er eeuwen mee bezig bent. Of je gaat bijna alles procedureel genereren en dan krijg je troep als NMS.
Het had qua verhaal allemaal wel iets beter verdeeld mogen worden. Krijg nu drie plot twists in een fractie van slechts minuten. Wie schreef deze game? Diablo IV had na slechts een paar minuten als een plot twist en wist dat wel een stuk beter te doen. Maar goed. Misschien moet ik niet zo zeuren en gewoon tevreden zijn.
https://nl.ign.com/starfield/146330...-npcs-eruit-zien-alsof-ze-dood-zijn-vanbinnen Voor alle spelers hier. Een oprechte vraag, vult starfield de leegte in jullie ziel? Of is het meer bezigheidstherapie en zitten jullie ook met geconstipeerd gezicht naar je scherm te staren en te grijnzen met je controllertje in de hand?
Gewoon iedereen in zijn waarde laten wat betreft gamen. Ik speel op beide manieren. Bevalt me prima. Beide hebben hun charme imo.
Wijze woorden Yellow. Ik speel bijvoorbeeld het liefst met een muis en met mijn eigen pook achter de pc. Bevalt mij ook prima, en heeft voor mij ook zeker zijn charme.