Als Japanse audio erin zit koop ik hem Day 1. Zo niet, dan haal ik hem next year wel een keertje goedkoop in Japan ofzo …
Laten we eerlijk zijn hoogbegaafd is gewoon een vriendelijke naam voor behoorlijk achterlijk toch. Ik ken er 3 en ze kunnen geen van allen recht vooruit lopen.
Heel verstandig. Waarom volgend jaar 2e hands voor een prikkie kopen of over 2 jaar gratis als hij bij PS plus bij de maandgames zit? Kan je toch beter in Japan kopen, nie dan?
Maar Lies of P niet en daar ben ik ondertussen aan begonnen. Spidey komt er zeker een keer, maar moet deel I nog uitspelen en Miles nog aan beginnen zelfs. Oeps.
Eén voordeel wat ik heb is dat ik al een stuk sterker ben dan toen mijn vader overleed, hij moet er nog doorheen. En ik heb ook geen zin om daar lang over door te gaan in een game topic. Spidey 2 gaat er zeker komen, maar pas in de aanbieding aangezien ik vooral een beetje druk ben met retro games de laatste dagen. Miyoo heeft wel een beetje mijn smaak voor oudere games doen herleven. Gouden dingetje ontdekt wat betreft een game die begint met een soort van rotsblok wat neer dreigt te komen. En dan is er nog Peter Bijl die Dragon Age Origins aan het spelen is, en volgens mij tellen nu de 360 games ook mee voor de leaderboards, of ik moet het verkeerd hebben. Ik moet dat ook echt nog weer eens doen. Spidey I en II staan dus ook nog een tijd op uitstel, en Miles moet ik ook nog aan beginnen. Die was redelijk kort dacht ik. En als oktober komt, wil ik ook qua geld even niet zulke belangrijke games, voor mij althans, uitstellen tot later. Simpel zat.
Die game lijkt me eerlijk gezegd toffer, als je ziet wat allemaal kan qua mogelijkheden, maar ja, is weer die Chinese Gacha mobile GaaS meuk, ipv gewoon een toffe SP game ... dus auto-pass. Maar die Chinezen zijn gelukkig wel vaak zo sympathiek om er ook Japans in te gooien.
Insomniac Games op X: 'WE ARE GOLD! We're thrilled to share the news ahead of #SpiderMan2PS5's launch on October 20, 2023 with a few words from the game's cast! #BeGreaterTogether https://t.co/ChitBfTREM' / X (twitter.com)
https://www.exophase.com/game/marvel-s-spider-man-2-psn/trophies/ Interesseert niemand wat natuurlijk