Dat vind ik niet erg, dat was bij elke Forza al zo. Alleen upgrades per car level is kut. Maar dat je niet fatsoenlijk career kan spelen zonder dat die vastloopt of je reset naar Xbox home is waanzin. Plus dat je progress verloren gaat. Sneu.
Hoe kun je nou 6 jaar over een nieuwe Forza doen, op nieuwe sterkere hardware, en dan zo'n karige kut-game afleveren met vrijwel alleen maar doodsaaie Amerikaanse tracks? Je wilt toch over schitterende circuits in mooie lokaties racen, met prachtige uitzichten ...? Echt, waar de fuck is MS mee bezig de laatste jaren? Het begint echt beschamend te worden.
Weer een game met een hoop technische mankementen en vooral op lagere videokaarten een drama. Hij heeft het al vrij vlot over de technische details. Wat een teleurstelling en dan snap je wel waarom die uitgesteld is. En dan mooi weer willen spelen om ons de best mogelijke ervaring te geven. Het was dus vlak voor de oorspronkelijke release dweilen met de kraan open, iet wat ook blijkt uit deze video en beelden die hij laat zien. Wel pro's voor een hoop verbeteringen die doorgevoerd zijn in termen van quality of life verbeteringen, iets wat de game nog zou kunnen redden als ze de technische optimalisatie op orde krijgen.
Gisteren nieuw stadje begonnen in CS 1, en blijft leuk, alleen het is een beetje jammer dat je, zonder cheats of course, de eerste uren vooral bezig bent met iets wat je eigenlijk compleet gaat afbreken zodra je geld, nieuwe mogelijkheden en unlocks hebt … De map die ik nu heb uitgekozen is trouwens ook niet geweldig, dus het is even een struggle. Ze hadden wat meer preview-afbeeldingen moeten doen bij de map-select screen.
Oh daar gaan mijn hoge verwachtingen rondom deze game. Waarom moet elke game TROEP zijn tegenwoordig..