heb t toch nog een poging gegeven en is wel fun. grafisch met webslingeren wel een blast, vind de rest allemaal beetje statisch eruitzien, plasticy. zoals de autos, fietsen, etc. maargoed draait de game ook niet om, t is geen GTA. ook die turbo windvlagen doen af aan de sfeer, maar begrijp dat ze er in zitten.
MJ en peter echt niet om aan te gluren, hoe oud moet peter voorstellen hier eig? begin 30? die man heeft 0 karakter, echt een jochie. geef MJ ook ff iets meer sex appeal ofzo. elke x als ik met miles speel denk ik yes, vervolgens moet ik weer switchen naar die kutpeter dan denk ik godverdomme. maargoed gewoon doorgamen.
kraven echt enorme troepbadguy, met z'n speelgoed action figure army, torpedowagentjes en propellers. daar gaat ie hoor, toet toet ze komen eraan.
weg met die troep, wacht op venom. jammer dat carnage er niet in zit, had t wel afgemaakt. zijn toch wel mn favo spidey baddies.
combat blijft fun en uitdagend, webslingeren nogmaals standaard een groot plezier, stadviews ook. de redenen dat ik door blijf spelen.
Klik om te vergroten...