Deel 3 en 4 van Harry Potter inmiddels ook gezien. Ik denk dat het een van de weinigen films zijn met een dergelijke duur die ik gewoon lekker kan kijken. Vaak haak ik al af voordat ik er aan moet beginnen.
Toch snap ik niet dat duke ons verlaat, om vervolgens op reddit verder te gaan met deze middelmatigheid. Dat hoort hier gewoon thuis.
dat snap ik ook niet inderdaad. wel om adviezen vragen op reddit, maar niet meer hier. en vervolgens zn defqon troep daar ook nog blijven gooien maargoed snap t wel. is internationaal. scoor je met filmpjes waarin volledig doorgesnoven kale mannelijke idioten van links naar rechts stampen op tyfusherrie toch wat meer punten mee
Nah. Denk dat ik de Blu Ray van Battle of Britain nog maar eens opzet. Veel te veel CGI. Zonde! En lijkt ook erg veel Hollywood saus in te zitten. De Horror van een BOB of Pacific, nou, mag hopen dat zoiets ook echt in deze film/serie voorkomt. Het doet me vooralsnog niets.
Band of Brothers was ook cgi. Maar jammer dat ze niet met 60 historische vliegtuigen de lucht in zijn gegaan ja