niet echt een verschil. PS4 en PS4 Slim was destijds echt een stuk kleiner, dit is meer eh hetzelfde.
Tsja, Embracer. Die hebben in de covid jaren alles opgekocht zonder zelf ook maar een goede basis te hebben. Nu de rentes omhoog zijn gegaan en de investeringen omlaag hebben ze geen geld meer om dit allemaal draaiende te houden. Goh, wie had dat verwacht?
Nieuwe Mass Effect gaat waarschijnlijk pas 2029 worden. Jezus, waarom dan nu al teasen? Gelukkig wel ander goed nieuws en dat is dat Baldur's Gate 3 voor de Xbox Series X voor loopt op schema lijkt het en mogelijk 6 december al plots in de winkels kan liggen. Eerlijk gezegd zit ik ook meer op een Xbox Series X release te wachten, gezien de iets minder succesvolle eerste twee games ook naar de Xbox zijn gebracht. Van Mass Effect is het gewoon kut dat het nog zolang moet duren, maar van wat ik gelezen heb is het concept steeds omgegooid de afgelopen jaren en dat doet de game geen goed natuurlijk. TES VI zou nog eerder uit moeten komen, die game schijnt toch verder dan gedacht te zijn. Hoopvol? Mijn hoop is dat het wel allemaal waar is, maar mag ook hopen dat ze de Mass Effect game meer een boost geven als het gaat om het team dat daar aan moet werken. Zowel Playstation 5 en Xbox Series X kunnen nog wel wat verkooptoppers gebruiken.