Free Radical was al lang dood. Dit is een nieuwe studio die ze hebben opgericht onder dezelfde naam. De originele Free Redical Design is zo'n 10 jaar geleden verder gegaan als Dambuster Studios, de makers van o.a. het recente Dead Island 2.
https://www.volkskrant.nl/cultuur-m...n-zegt-sorry-voor-zijn-eigen-gedrag~b70a79f7/ https://www.youtube.com/live/j-8eMDMAwIY?feature=shared Vanaf 11:30 @Reckuuza GENIETEN
Wilde die trailer net posten. Doet me denken aan de eerste XIII. Leuk stijltje. Vraag me alleen wel af hoe lang dat zwart wit leuk blijft.
We realize many of you have been anticipating news around the project that we've been calling The Last of Us Online. There's no easy way to say this: We've made the incredibly difficult decision to stop development on that game.
Dat zat er wel aan te komen. Wel echt een (slimme) kut argument dat ze er mee kappen omdat ze anders geen singleplayer games meer konden maken... Dat wist je op voorhand met liveservice games. Snap ook niet dat het per se liveservice moest worden. Weinig games die boven het maaiveld uitkomen en rendabel zijn en gaat heeeeeel veel tijd in zitten. Had gewoon de mp van Last of Us 1 aangepast met shit van 2 en meeste mensen waren happy geweest. Magoe, ga nu maar weer gewoon lekker doen waar je goed in bent ND
Eens, geef me Last of us 3 of Uncharted 5 ofzo. Opzouten met die online troep, daarvoor koop ik geen Naughty Dog games
Eigenlijk is Yellow gewoon Reck maar dan zonder creatine en ABN … Ik heb alleen Uncharted (1) gespeeld (zou ik een 7 ofzo geven), en een stukje van The Last of Us (tot de dam). Vond het een beetje te linear allemaal.
Uncharted 4 was goed. Last of us vooral story goed. Maar ja je hebt God of War ook nog niet gespeeld dus ja misschien niet echt iets voor jou
Ik twijfel er niet aan dat het ‘goede’ games zijn, maar dan kan het nog steeds zo zijn dat het mij persoonlijk niet lang kan boeien. God of War lijkt me wel wel meer mijn ding omdat dat qua combat iets uitdagender en afwisselender zou moeten zijn. Ninja Gaiden Black is bijvoorbeeld ook een lineaire game, maar dat vond ik geweldig, want iedere seconde word je uitgedaagd. Bij Uncharted was het toch vooral een gameplay-loop van even cover-shooten, dan sluipen/klimmen, dan weer cover-shooten, etc. Dat zal vanaf deel 2 wel beter zijn geworden, maar nog niet heel erg de behoefte gehad om dat te ontdekken.