En als je het gaat spelen ben je er waarschijnlijk binnen 5 minuten klaar mee omdat het TROEP is. Probeer het, zou ik zeggen: https://www.gog.com/en/game/indiana_jones_and_the_infernal_machine
Alex Soze gaat ook Tekken 8 in denk ik. Ik post het filmpje maar niet, maar hij traint er hard voor. blijven knallen ushh heet dat filmpje. Nice oke oke ontopic: Quake 6 mogelijk in ontwikkeling bij MachineGames Hell yeah nice!!
Switch 2 gaat dus mogelijk een LCD scherm krijgen. Toch ietwat apart als je momenteel een OLED kan halen. Maarja dan produceren ze die wel 2 jaar daarna…
Ze weten dat er gewoon een grote groep double-dippers is zodra er een ‘beter’ model uitkomt. Ik speel alleen docked dus voor mij is het scherm eerlijk gezegd niet relevant. Enige waar ik om geef is powerrrrrr, backwards compatibility, and storage-size.
Ik hoop dat Nintendo vanaf de Switch 2 ook overgaat op een Achievements-systeem. Dat is een beetje het enigste wat ik momenteel mis bij Nintendo. De rest hebben ze keurig op orde met o.a. games van de grote uitgevers.
Tja, hoeveel zal dat nou ECHT schelen qua inkoop-prijs voor hen per device, en maybe kost dat 5 euro meer per schermpje (geen idee) maar dan zouden ze gewoon 20 euro meer kunnen vragen omdat mensen toch denken; “oeoeoeoe, OLED, nice!”
1. reis naar japan 2. ga naar ninty headquarters 3. pitch het 4. laat me weten hoe t is gegaan. succes