/Mod Jouw persoonlijke mening tegenover mij heeft geen enkele zin. Stoken doe je maar ergens anders. Als je problemen hebt met mijn modereren, post je dat maar in het goede topic
Geen flauw idee, maar het bedrag wat ik terug kreeg, was conform de prijs die ik vorig jaar al betaalde voor de upgrade. 49,99 erbij. En nog geen afschrijving ingepland voor de 9,99 of 49,99 euro. En de game staat al op mijn SSD en kan ik om middernacht spelen. @Killamonkey : Heb net als Recka woekerpolis bij Garrett.
Ja, omdat ik wat ongeduldig was destijds en die remastered wou hebben. Ik heb helemaal niet eens actie ondernomen om het terug te krijgen, maar vanochtend stond het op mijn rekening. En dat betekent dat ik de game gratis heb, zelfs de 10 euro voor de goedkope upgrade hoef ik niet te betalen. Geen idee wat er mis ging bij Sony, maar ben er wel blij mee natuurlijk.
Remnant 2 uitgespeeld, haha. 25 uur over gedaan. Lang geleden dat ik zo in een game gezogen werd. Nog lang niet alles gezien maar wacht op alle DLC en dan reroll ik de campaign graadje moeilijker. Speelde Handler gemixt met Summoner wat redelijk broken was op Hard. Gruwelijke game. Nu verder met Octo 2 en Jedi Survivor.