In Bruges 2: Bruge harder In Bruges 3: With a vengance In Bruges and the Furious In Bruges: Gent drift The Bruges 5 B6 The fate of the Bruges B9 Bruges X
Wel een hele witte mannen film, kan toch niet meer Arthur dan wel black dude maken en Dutch wordt een vrouw, Micah komt er 2/3 van de story achter dat die toch meer vrouw is en gaat dan door als Michelle.
Eindelijk klaar weer met de re watch. Wat deze wereld inderdaad nodig heeft, zijn mensen als Baldwin en Salahadin. DC geeft wel de mooiste versie van het verhaal, maar ooit hoop ik nog eens op een degelijke, meer historisch accurate verfilming van deze geschiedenis. Die Yo Mama grap van Liam Neeson is ook wel instant classic.
Kattenkwaad in het museum (2023 ) Viel enorm tegen. Begon op een onbewoond eiland, allemaal leuk. Geen idee waarom dat de intro/voorbode voor het museumstuk moest zijn. Dat kon veel makkelijker lijkt me. Erg rommelig, vriendschap tussen een kat en een muis, maar ook nog een spook ergens. Dat het gehele gebeuren zich in Rusland afspeelde (Russische film) zorgde bij mij en mn 4-jarig zoontje voor een enorm vervelende nasmaak. Is het knabbelen aan schilderijen sowieso voor muizen het belangrijkste op aard? Geen aanrader, popcorn iets te zout. 3.5/10
Ik moet recensent worden https://www.theguardian.com/film/20...w-russian-animation-worthy-of-the-litter-tray
TIMOTHEE CHAMASLET REBECCA FERGUSSIE JOSH BROLIN AUSTIN BUTLER FLORENCE PUKE DAVE AUTISTA CHRISTOPHER WALKEN THE MADMAN LEIA SLETDOUX JAVIER BAARDEM HARKONNEN MY DESERT MY DUNE MN SGATJE ZENDAYOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE THE EMPEROR SENT US TO THIS PLACE AND MY FATHER CAME NOT FOR SPICE NOT FOR THE RICHES BUT FOR THE STRENGHT OF YOUR PEOPLE MY ROAD LEADS INTO THE DESERT I CAN SEE IT