Terwijl die game zich zo geweldig zou kunnen lenen voor real time gevechten. Groot zat voor, ben je toch niet binnen twintig uren klaar mee.
State of Play gezien en opzich was die okayish. Silent Hill 2 was voor mij by far de beste. Die greep me wel, vooral omdat je je zo alleen voelt in die wereld (puur en enkel gebaseerd op de trailer). De tegenstanders zijn qua vormgeving ook lekker luguber en vrij uniek… maar de graphics… ligt het aan mij of viel dat wel een beetje tegen? Vond het niet PS5-waardig zo 123. Die Judas had zo een Bioshock deeltje 4 kunnen heten haha. Echt precies dezelfde kleurenpallet. Weinig inspiratie bij die makers (van Bioshock)? Death Stranding 2 had wel een hele dikke trailer. Oh ja, miste wel het gejuich van het publiek.
Stellar Blade: Cyborg Ninja Weifu Sim. Maar even serieus, de PS5 heeft dit soort crazy shit nodig. Sekiro of Tsushima Creed. Ik ben aan boord. Mijn persoonlijke GOTY. Feel free to disagree.
Jullie hadden het over een gebrek aan system sellers? Dit is een system seller, althans voor sommigen. "Transcending boundaries between movies and games." Nou kom maar op Kojima, ik ben wel in voor een kick ass action spionage game (zeg maar Metal Gear Solid) met belachelijk hoge production values. Love it or hate it, Kojima is een pionier en een artiest. Interessant gaat het sowieso altijd worden.
Eerst maar eens iets tastbaars zien. Bovendien komt de game toch over 5 jaar waarschijnlijk pas uit (en dat is behoorlijk optimistisch).
Was het niet zo dat de game pas in productie gaat tegen de tijd dat Death Stranding 2 klaar is? Dacht het gehoord of gelezen te hebben. Nou dan zitten we alweer aan de PS6 als die game uitkomt.
HEY BROTHER HIGGS RAIDEN 2.0 30 MINUTEN CUTSCENEEEEEEEES KOJIMA GEORGE MILLER SHIOLI KUTSUNA KINOOOOOOO WELL THE PAIN YOUR NURSE WILL ONLY GET WORSE SAM THE MAN IN THE DARK A WEAPON TO SURPASS METAL GEAR PUNISHED SNAKE GTA 6 DEATH STRANDING 2 2025 BLAAS ME OP TACTICAL NEXT GEN ESPIONAGE MOVIE GAME SOME YEARS LATER A24 DEATH STRANDING KINOOOOO
5 Resident Evil games zouden in ontwikkeling zijn, hoezo uitmelken haha (al zijn de games wel sterk). Hopelijk zit Code Veronica er tussen. Die heb ik nog niet eerder gespeeld, dus een mooi moment om het nu te doen.