Laat Maas, Sozer en die andere idioten dan maar achterwege. Hier maak je geen harmonie mee, maar anarchie.
Dat is inclusief mobile gaming en inclusief bv free to play games. Sluit niet uit dat samen meer dan 50% van de totale markt is.
Edit: ik zal mijn reactie voor de goede vrede maar even bijstellen, maar oh oh oh wat valt me dit van je tegen Tyrant. Jouw uitspraak gaat toch wel wat verder dan die speldenprik die ik hierboven uitdeelde.
Dit is een gerespecteerde filmregisseur. Hideo Kojima is top, maar Tomorrow888 niet? Achja… Maar graag weer ontopic boys and girl.
MICKEY MOUSE FORTNITE https://tweakers.net/nieuws/218420/...n-epic-games-voor-bouw-sociaal-universum.html
disney is echt afgetakeld tot troep. marvel downhill, star wars compleet verneukt. straks regenboog mickey in fortnite.
Jazeker, mooi boek. Al gekocht? Ik pas het nu ook toe door er niet verder dan bovenstaande opmerking op in te gaan. Tyrant mag ook over zijn woorden nadenken, dat hoef ik verder niet aan hem uit te leggen. Life goes on Reck.
Hoezo? Het boeit mij verder niet, ik vind dat cynisch reageren nogal debiel en daar heb ik wat van gezegd, move on en doe lekker normaal. :')
Ik zou het wel aanmoedigen om Gears of War naar de Switch uit te brengen, mits het waar is van de multiplatformstrategie. Zulke games lijken me ideaal in handheld-modus, plus die games vervelen me nooit. Moet wel grafisch haalbaar zijn lijk me. Mooie tijden herbeleven noem ik dat.
Mooi comment op gamer over de geruchten rond Xbox: wanneer er "We luisteren naar jullie en horen jullie" staat, en ze een week nodig hebben om met een PR statement te komen, dan weet je dat shit is gonna hit the fan.
ik wil dit op hebben met mn apple vision pro. en dan links een neukcompilatie van maas en rechts soze. HOES
Die gast heeft nog veel te leren, als het om presentatie vaardigheden gaat. Vraag me af of hij gecoached wordt.