Vind je Dwarf Fortress te complex en stiekem op zoek naar een 2D Dungeon Keeper? Probeer een KeeperRL. Deze game is zowel een (mini) colony builder als een (mini) strategy game. Splattercat laat early gameplay zien.
Over Dungeon Keeper gesproken: EA heeft zijn classics op Steam gezet zonder verplichting van Origin of hoe de EA app tegenwoordig ook heet. Inclusief de C&C Ultimate bundel. Ik wil stiekem wel weer C&C Generals spelen. en natuurlijk deze klassieker:
In aanloop maar Dragons Dogma, HiFi Rush op de Steamdeck aan het spelen. Wat een leuke game. Speelt heerlijk en ziet er echt top uit.
Euro Truck Simulator 2 en House Flipper schijnen ook goed te spelen. En op de Steam Deck met HF 2 geen last van motion sickness, mede door de kwaliteit en speelbaarheid. Prima aanraders dus.
Random combinatie games bij elkaar man, haha. Echt nul interesse in ook. Vet veel behalve echt AAA speelt prima tot goed op Steamdeck.
Ik moet dat ding echt weer eens aanslingeren. Veel te veel bezig met WoW classic. Zondag gaat hem ook niet worden, tattoo tijd dan. Waarom heb ik dat ding gekocht!?