No Rest for the Wicked early access gespeeld. Dit gaat een hele goeie game worden. Moet mezelf echt dwingen om te stoppen en op 1.0 te wachten.
Hellsbalde Sensuals Sacrifice en Doki Doki Literature Club uitgespeeld. Ben wel weer toe aan wat lichtere kost haha
Lief dagboek. Gister ben ik begonnen aan Minishoot' Adventures. Een super cute (orginele) Zelda en twinstickshooter bullethell mashup met in de hoofdrol een schattig vliegtuigje. Hij speelt geweldig op mijn Steam Deck en is een echte aanrader als je van een of beide genres houdt. PS: ik ben nog steeds verliefd op Sanne en Yellow13 plaagt me steeds. Tot morgen!
Nee niet eens. Kinderen slapen makkelijk in en slapen inmiddels door dus dat scheelt. Beetje op de bank naast vrouwtje Steam Deck spelen denk ik. Schiet het opeens op
Platform(s): PC (Steam), Playstation, Switch Demo: Yes (Steam Next Fest Feb 2024) Release Date: May 9th 2024 Genre: Metroidvania, platformer Price: $22.49, £18.89, 22,05€ Player(s): 1 Format: Digital, Physical (Limited Run) June 23rd 2024 Developer: Billy Basso/Shared Memory (1) Publisher: Bigmode (videogamedunkey/Jason and his wife Leah) Location: Chicago, USA Size: 40MB Game length: 8-15 hours
Minishoot' Adventures uitgespeeld. Top game! The Gunk erachteraan gedaan. Kort maar krachtig. Uurtje of 5 maar doesn't overstay its welcome. Nu met Citizen Sleeper en Enslaved: Odyssey to the West aan de gang.
Je hebt de smaak goed te pakken zeg. Enslaved heb ik wel goede herinneringen aan. Was dat niet al voor de Xbox 360? Vond het destijds een erg gaaf spel. Zelf al maanden bezig (ik ga niet zo snel) met Mass Effect LE en gisteren deel 2 uitgespeeld. Begon wat teleurstellend voor mij maar uiteindelijk toch erg sterk, haalt het echter niet bij deeltje 1. Eerste half uurtje in deel 3 bevalt mij wel, gameplay-wise lijkt het mij wat meer te liggen. Ben benieuwd.
Was het maar zo'n feest haha. Dit is allemaal in de avonduren als de kinderen op bed liggen. Maar heb besloten dat ik geen lange games meer ga spelen. Speel ze dan nooit uit en voelt als werk. Gezeik allemaal. Gewoon lekker kort maar krachtig dus als iemand nog aanbevelingen heeft? Uurtje of tien a twaalf is perfect maar mag ook korter.
Hoa Bramble the Mountain King Meeste Annapurna games waarvan What Remains of Edith Finch er boven uit steekt.