Als je het ervaren hebt, dan is dat inderdaad het geval. Inmiddels zelf ook aan de game begonnen. Wel erg nette presentatie, hoop hem over een x aantal dagen of weken uit te spelen, tussen andere games en WoW door.
Droge humor. Maar nee, een veel lichtere variant die niets met geweld te maken had. Heb ook geen verhoogd risico.
Als je de clown post, zorg er dan voor dat je hem zelf niet gaat worden. Beetje als staren in de afgrond, dan staart die vroeg of laat terug. - Friedrich Nietzsche.
Zit je nu willekeurige citaat hier neer te plempen om te impliceren dat Reck suicidiaal is? Beetje ironisch met je laatste report vind je niet.
Het is gewoon fokking irritant dat die dat steeds doet. Dus dan vraag je om een reactie, zeker als jij niks doet en het dan weer voor hem opneemt. Heel irritant. Je moet maar eens afvragen wat mijn reacties triggered, ipv dit soort idiote reacties. Die clown kennen we nu wel, net als persoonlijke implicaties op mijn privéleven. Dus wees aub niet hypocriet Jorrie. Thanks!
Ik ben voor openheid in de reports. Het lijkt ondertussen wel alsof er een schaduw forum is. “Caped Crusader, je zou beter moeten weten dan op geheime recepten te vertrouwen.” Ra’s al Ghul