Is er ooit eerder geopperd dat een FS game generfd moet worden dan? Als ik de fanbase goed inschat vinden ze dat juist mooi.
Alleen Mohg nog verslaan en en die hand aanraken in dat paleis en dan zou ik de uitbreiding moeten kunnen starten. Radahn heb ik maanden geleden al verslagen. Je kunt MP doen bij Mohg en hij zou onder Caelid moeten zitten, een lift nemen, wat lopen en dan ben je er. En aangezien ik Samurai ben in de game, heb ik de punten waar hij Mohg zwak voor is. Alleen uitkijken dat ik niet geraakt word door hem, althans niet die Hemmorhage. Dan doet die 20% meer schade. En ik kan nog Ashes oproepen. Moet te doen zijn. Heb het gros van de bosses in de richting van de hoofdstad al verslagen, ook in het verhaal. Game staat alweer op mijn harde schijf.
@Killamonkey , @Cyndris . Beetje voorbarig. Na wat zoeken erachter gekomen dat ik helemaal naar de Forbidden Lands moet, om überhaupt in de buurt te komen waar Mohg zou moeten zitten. Excuses. Wel een redelijk eind op weg nu in de richting van de lift.
Hoofdstad bereikt. Via het Noordwesten. Heb die Sentinel boss voor de deur ook verslagen. Vierde poging ongeveer. Irritant. Nu de stad intrekken.
Hou ons op de hoogte. Heb pushmeldingen aanstaan en mijn collega's gemeld dat mijn geluid aanstaat vanwege belangrijke updates
Hoor in de wandelgangen dat hij nu bezig is met Morgott. Maar zich vooralsnog stukbijt. Weet niet hoe betrouwbaar de bron is. Maar tijdens deze droogte aan informatie graag ook alle geruchten melden zodat we betrokken blijven. Hopelijk kan Geel het snel bevestigen of ontkrachten.