Vrijdag DLC he, wie gaat er spelen? Vind 40 euri wel duur, maar denk wel dat het meer een expansion achtig iets word ipv een simpele DLC?
volgens de laatste geruchten heeft een groep fotografen zich gemeld rondom een huis in sneek. de ramen en deuren zijn volledig met hout dichtgetimmerd. het is onduidelijk of dit het huis is van geel. wel ontwikkelt zich onder de kieren van de deuren een sterke rook en zijn de muren beklad met tekens die sterk lijken op de tekens die gebruikt worden in de 'Lord of the Rings' films. er bevinden zich overdag weinig tekenen van leven, zowel in en rondom het huis. snachts lijkt er meer te gebeuren, nabij de achtertuin is er geregeld een flink slurpgeluid te horen. hopelijk brengt geel ons snel weer zelf een update. we houden jullie op de hoogte.
DLC reviews. Metacritic95) OpenCritic: (94) IGN 10/10 Videogamer 10/10 RPG Site 10/10 Press Start 10/10 ComicBook 10/10 PC Gamer 9.5/10 Destructoid 9.5/10 Worth Playing 9.5/10 Metro GameCentral 9/10 Push Square 8/10 Eurogamer 3/5
Wtf Eurogamer. For the clicks? Ik ben even klaar met Elden Ring en grote lange games op dit moment maar gaat er in de toekomst zeker komen!
Gamer noemt het in elk geval de beste DLC ooit en zegt dat de uitbreiding zich kan meten met menig volledige game. Komt er op neer dat dit niet meer gezien is sinds de DLC's van Witcher 3. Dus een groter compliment kan FS niet krijgen denk ik. EDGE had overigens hetzelfde met Senua als EuroGamer met de DLC. Gewoon geen aandacht aan schenken. Ik zit zelf inmiddels diep in de hoofdstad, bij een summon pool, onder de takken waar je naar boven kan klimmen naar de First Elden Lord boss. Die boss is al verslagen, maar ik heb geen idee hoever de volgende grace site na de boss is en belangrijker voor mij, de volgende summon pool.
https://gamer.nl/reviews/games/play...ree-is-de-vervolmaakte-versie-van-elden-ring/ Een 10. En hele nette review. Een geoefende speler is hier 40 tot 50 uur mee bezig en dan nog heb je niet alles gezien, gevonden of verslagen. De redacteur omschrijft het als een volledige game, die toevallig als DLC verkocht gaat worden. FS & Miyazaki flikken het weer.
Ook weer een stuk verder. Meerdere Grace Site gevonden en sub baas bovenaan die grote versierde houten lift verslagen. Die grace site daar was de eerste die je krijgt in de hoofdstad wanneer je ergens een portal gebruikt. De sub baas was goed te doen. Allemaal solo ook. Alleen die pijl en boog gasten beneden aan die kerk, rechts van de ingang, die moet ik echt mijden. Sub boss fatale klap in zijn buik met al dat lava en toen was het snel gedaan. Nu de portal bovenaan de grote lift nemen. Best wel een beetje trots.