Het begon een beetje ironisch dit dagboek, maar ik vind het nu ik eenmaal lvl 40+ ben leuker dan ik had verwacht. je kan er een shooter van maken, je kan stealth/hackerboi spelen of als een soort ninja. DLC nog niet eens aangeraakt maar ook wel benieuwd naar.
Enig idee hoeveel uur je er nu in hebt zitten, zonder de restart? En wat is goed aan de game, main quest of ook wel side content? Staat op de to do om eerdaags weer eens op te starten, al wil ik eerst Like a Dragon Infinite Welath uitspelen en dat duurt lang.
Side quests zijn soms wel leuk. Eén of andere boerderij waar allerlei mensen gedrogeerd liggen en de dader door z’n heufd geschoten is. Ik heb al die slachtoffers toch even geteabagged, er zijn nou eenmaal tradities. En een politiek yuppenstel wat gebrainwasht wordt.. daar ben ik nog mee bezig. Oh en ik ben die mature tegengekomen in een drive in maar ik ben al steady met iemand anders dus hoppa gewoon alleen de film kijken en oprotten met je oude bek. Voor de rest ben ik veel te hoog in level dus ik ren overal doorheen. Het is wel mooi allemaal met die neon maar ja DIE HUD IS DUBBEL
ga ik wel doen, maar eerst maar main. Op dit moment geen fuck andere games te spelen dus dit is perfect om dagelijks de ps5 aan te hebben.