Zou voordat je aan de dlc begint wel ff ander build maken, beste even gewoon opnieuw starten helemaal
Ik heb deze aan de praat in VR met de 'Luke Ross' mod. Mijn 3080RTX kan het net hebben met de juiste settings en getweak en VR kennis. Ik had Cyberpunk 2077 nooit gespeeld wan geen VR. Net vorige week gekocht want ik wilde de LRmod wel proberen en Cyberpunk was in sale. Voordeel van dat gewacht is wel dat Cyberpunk 2077 sinds launch een stuk verbeterd is (naar ik begrijp) Ik moet zeggen ... Ik ben helemaal weggeblazen door deze game in VR. Elke keer heb ik 'Dit kan niet, hoe hebben ze dit gedaan'. Dus game met big smile (en gewoon met xbox controller) Hier wat raw VR gameplay (capture op Quest Pro/3 die wireless vanaf PC gestreamed krijgt) ... Het tempo is rustig, ik was hier zelf ook nog nooit geweest ... maar ik liep daar wel echt rond (bijna echt want blijft virtueel)
Dit is een stukje actie. Game is wel heel bad ass, bizar gewoon in VR (wat slechts gedeeltelijk overkomt in een flat video). Ik ben nog steeds weggeblazen door de game in VR. Niet alleen vanwege de gamewereld die geweldig is, maar ook dat alles in die game zo goed werkt. Damn ... en daar bovenop het feit dat ik hem kan spelen in VR door alle ontwikkelingen die zich in de VR scene constant verbeteren. Die LukeRoss mod bv, die gebruikt iets wat heet AER (Alternate Eye Rendering) waarbij hij ombeurten een frame voor linker, daarna rechter oog maakt. Maar de mod heeft nu AER2 waarbij hij aan frame generation doet (geloof) ik. Bij AER2 heb je minder ghosting. Dan gebruik ik AER2-1/3 ... en die 1/3 betekent dat 1 frame echt is en 2 frames daartussen gegenereerd worden ... Dan zet ik mijn Quest Pro/3 op 72 fps, maar door 1/3 zijn er maar 24 fps per oog nodig dus 48 frames, waarbij er nog 48 per oog worden gegenereerd. Dus uiteindelijk 72 fps per oog ... en dat in een hoge resolutie ... maar wel met DLSS aan. Dat alles wordt dan weer gecompressed met HEVC10 gestreamed naar de Quest. En heb ik het nog niet over Foveated Rendering en Eye Tracking gehad (die bij Apple Vision pro en PSVR2 wel aan de orde zijn). Zo zie je dat de ontwikkelingen bij VR enorm zijn. Echt bizar. Dus ... de game is uber cool, maar de techniek is ook waanzinng. En nu tijd voor actie ...
Nee Het is wel zo dat ik pas deze week ben ingestapt met Cyberpunk. Dus ik profiteer van een flink opgeknapte/stabiele Cyberpunk en een doorontwikkelde LukeRoss mod. Desondanks heb je enige tech PC skills en VR skills nodig om alles aan elkaar te knopen (dwz, dat alle componenten optimaal werken) ... dat vergt een investering. Die heb ik natuurlijk in de loop van de tijd al gedaan en opgebouwd. Van vanaf scratch is dat, PCVR gaming en dan dit flat2vr mod gebeuren, zeker een flinke hobbel en waarschijnlijk een brug te ver voor de meeste gamers ... maar de pay-off is geweldig. Ik speel MS FlightSimulator en Cyberpunk2077 in VR ... 2 van de meest zware/heftige games die er zijn.
ja het ziet er wel wat minder uit in je videos dan op mn PS5? Wel cool, al zou ik die hele VR bril onder kotsen
Bij de video zit ook een beschrijving met heel beknopt enkele pointers (voor de kenners) ... er is een goede kans dat je zegt, 'Ik herken alleen Xbox 360 controller' Specs: 3080RTX + 3700X + 32GBRAM + Quest Pro (Virtual Desktop connected, router 2m away) Peripherals: Xbox 360 wired controller Video: Direct capture on Quest Pro --- Headset: Quest Pro, local dimming (causes some bloom) Cyberpunk: DLSS Quality, higest resolution, no-bloom tweak Virtual Desktop: 72 fps, Godlike, SSW disabled (bc of AER2), video-nominal-range enabled LukeRossMod: AER2 1/3 (so needs 24 fps) --- Note: I tried several settings, it seems that for me (3080RTX) 72fps-AER2-1/3 is the sweetspot ... it looks great and runs smooth ... amazing really
Yep, het is zoals voetbal kijken op een groot 4k scherm tegenover in het stadion zitten. Je kan zeker zeggen dat je het op tv een stuk beter ziet. Toch is het niet te vergelijken met 'in het stadion' ... terwijl het toch dezelfde wedstrijd is. Zo'n verschil is er ook tussen flat en VR ... het is eigenlijk nauwelijks te vergelijken