"ik ben in de maand November afwezig op twitch waarom? vanwege een erg grote roadtrip die ik ga maken maar in je afwezigheid Tomorrow waar moeten wij dan naar toe? in deze video leg ik het allemaal uit aan jullie" Haha. Een video maken zodat je je kijkers kan uitleggen waar ze tijdelijk andere video's en info kunnen krijgen tijdens je eigen afwezigheid. Wat een held.
Eén van de meest uitgebreide en professioneelste mods die je dit jaar tegen zult komen. Easy install op GOG (wanneer je de GOTY versie bezit), met zelfs een eigen link in de winkel: Fallout: London on GOG.com Op Steam zul je Fallout 4 moeten downgraden naar pre-next gen versie.
Demo weegt 13 GB Ongeveer en savegames zijn niet over te zetten naar volledige game. Wanneer je de de demo uitspeelt, krijg je in de volledige game wel het nodige. Je moet echter overnieuw beginnen, dat heeft te maken met de manier waarop de demo is samengesteld. Release volledige game is 29 augustus.
Met de grootte van die demos van tegenwoordig moet ik soms toch wel een afweging maken welke wel of niet te installeren.
RIP Tony Pankhurst. Was al in mei, maar nu pas bekendgemaakt. Bekend van The Dark Pictures Anthology.
Bovenste met commentaar, de onderste zonder. Beide hetzelfde. Game- en gunplay, alsmede ook de Stealth, hier en daar vergeleken met Uncharted/The Last of Us.
Leuke demo though. Het voelt wel echt aan als een game in de "...Mana" JRPG serie. Mierzoet, maar erg vermakelijk. Ik vond de combat leuker wanneer je omschakelt naar die gast met twee dolken. Veel beweeglijker.