Oppassen met je uitspraken kerel. Beste oom van de hele wereld volgens mijn neefje. Ga maar weer slapen, dan ga ik de nachtdienst in.
Hoeveel ooms heeft je neefje en in welke landen van de wereld wonen die allemaal wel niet dan? Ik denk dat hij eerder last heeft van het Stockholm syndroom
4 ooms, 2 tantes als je het persé moet weten. Ik hou er alleen niet van als mensen tegen mij zeggen dat ik uit de buurt van scholen moet blijven. Beetje de indruk wekken dat ik een fout figuur ben of zoiets. We doen ook niets qua foto's of filmpjes van jeugd online juist om ze te beschermen en te waken over hun integriteit en kinderlijke onschuld. En Stockholm syndroom? Wat een aanname. Het idee dat ik een kindermisbruiker zou zijn is gewoon echt misselijkmakend. En wat betreft mijn opmerking richting Ger: Hij is altijd degene die zo kut post over zijn werk of soms zijn kinderen. Daarom zei ik dat... niet om bij jullie de fucking indruk te wekken dat ik een gevaar rond kinderen ben. Het is gewoon kwetsend en beledigend.
De nieuwe Doom release geeft toegang tot mods op de consoles, nieuwe officiële levels, verbeterde engine, nieuwe muziek. En de upgrade is gratis wanneer je al een versie van Doom in je bezit hebt.
ik geloof dat dit dan een rererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererererelease is
Plugje voor Sins of a Solar Empire 2. Deel 1 (Rebellion) is IMHO één van de beste macro RTS space games ooit gemaakt. Eenvoudig maar toch verrassend complex, met een focus op strategisch overkoepelend combat en economie denken, i.p.v. focus op clicks per minuut en korte termijn oplossingen. Deel 2 is onlangs uitgekomen op Steam na een test periode in de Epic Store. Deel 2 lijkt veel op deel 1, maar omdat het eerste deel zo uniek en goed is (naast ook al twaalf jaar oud) vind ik dat in dit geval geen probleem. Economy, research, diplomacy, het zit er allemaal in. Maar uiteindelijk gaat het in Sins om het succes aanvoeren van gigantische vloten van ruimteschepen. Als RTS beter dan Homeworld 3.
Bijna uit! Vanaf 23:45 algemene gameplay ervaring. Denk aan de coop shooter World War Z, maar ditmaal met honderden tyranids op het scherm. Space Marine 2 draait in een custom engine, genaamd Swarm, dus met dat specifieke component zal het wel goed zitten.
Eindelijk weer eens een goede tennis game. Met bizar veel licenties en mogelijkheden. Zelf je eigen tennis court maken.