Klopt, maar 300hk$ is flink lager dan de normale prijs voor digitale games in de PS Store, dus in Hong Kong is de game geen ‘full price’ game, maar hier wordt de game wel zo geprijsd. Again, games in HK zijn meestal sowieso wel wat goedkoper dan hier, no problem, maar ik vind 2x zo duur wel een flink verschil. En, again, no problem want dan wacht ik gewoon rustig op de physical, maar ik denk dat het voor veel mensen wel een beetje de ‘impulse buy’ weghaalt met zo’n hoge prijs.
Maar ik snap nu niet het probleem. Wat hebben wij met HK te maken? Games waren hier jaren 60 euro, nu 70 (of sommige 80) euro. Straks pak je India er nog bij dat het daar ook erg goedkoop is.
In Hong Kong beschouwen ze Wu Kong dus niet als full price AAA game, anders zou de game 440-580 dollar gekost hebben. Nu kost ie 300, dus ze hebben bewust de prijs laag gehouden. Stukken lager dan andere ‘grote’ releases. In Nederland beschouwen ze de game dus wel als full price AAA game, en kost ie 70 euro. Dat heeft dus niets te maken met de doorsnee verschillen in prijzen, maar ze beschouwen de game daar dus anders dan hier, en zetten hem hier als een AAA full price release in de store, en daar als ‘indie’ aan de duurdere kant van het spectrum. Nu duidelijk?
Of Tibet zelfs maar als een zelfstandig land. Wat ziet je toch te miepen zoals we hier zeggen Yi-Long.
Ik snap niet waarom je er zo een punt van maakt. Het is ook niet 'hier' maar eigenlijk de gehele westerse wereld want volgens mij is de game overal zo duur. Wat een gejank dus om niks. Goed, maar weer over de game hebben wie het ook maar heeft.
https://www.forbes.com/sites/paulta...-light-on-why-black-myth-wukong-isnt-on-xbox/ Een data lek op de Xbox. Waarom de PS5 en PC daar dan niet last van hebben, of althans heel weinig? Je zou zeggen dat die hele game overal dan uitgesteld zou moeten worden.
Fuck Xbox. Deze game gekocht en eerste boss neer. Was niet moeilijk. Bizar mooie game ook en speelt lekker weg.